نوشته شده توسط : mary

 

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم در تور لحظه آخری کیش پس از انقلاب در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش احداث شد. این بازار یک طبقه ساخته شده و در نوار سیاحتی کیش قرار دارد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت است و به صورت رو باز و نمایی سنتی بنا شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. میهمانان تور کیش 94 می توانند ای این مکان دیدن نمایند. این بازار از 52 غرفه تجاری در حال فعالیت به وجود آمده است. همچنین از نورپردازی خاصی در این بازار استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار هستند. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی هایی برای استراحت خریداران و نیز کافی شاپ کوچکی تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برای خریداران تور کیش 94 برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس جزء بازارهای قدیمی در تور کیش قرار دارد که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع احداث شد. این بازار از 2 طبقه 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره کیش برای گردشگرانتور لحظه اخری کیش به حساب می آید. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد. این بازار نزدیک به بازار مریم می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران در تور لحظه آخری کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های تور کیش 94 متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی برای میهمانان تور لحظه آخری کیش اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه ویژه میهمانان تور کیش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

درخت سبز کیش

 درخت سبز کیش

در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش در تور لحظه آخری کیش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است. سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را برای گردشگران تور کیش 94 تداعي مي‌كند. اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. درخت سبز  كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم در تور کیش 94 عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندندمجموعه درخت سبز  با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش پاییز 94 بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي‌برد. در اين مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره برای میهمانان تور کیش 94 مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي‌توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز نيز ديدن كرد. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره است. اين نوع درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌سازد. گردشگران تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که مانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درخت سبز کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

این رستوران در تور لحظه آخری آنتالیا قبلا در آنکارا فعالیت می کرده است و هم اکنون حدود 20 سال است که به آنتالیا منتقل شده است . نام این رستوران از اتاق های غذا خوری دوران امپراطوری عثمانی گرفته شده است . در این رستوران انواع خوراک های مدیترانه ای و ترکی سرو می شود . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران سری بزنند و از طعم غذاهای گوشتی آن که در تابستان در باغ بهار خواب در کنار اسکله سرو می شود لذت ببرند .

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

غذایی که در این رستوران پیشنهاد می شود یک غذای ترکی دریایی به نام تیگار است که شما مسافران تور آنتالیا می توانید طعم آن را امتحان کنید .


 

 رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

این رستوران در تور آنتالیا 94 یکی از رستوران های خوب آنتالیا می باشد . این رستوران دارای منوی ایتالیایی بی نظیری است که شامل غذاهای مدیترانه ای می باشد و بهترین انتخاب در این منو لازانیای ایتالیایی اصیل آن می باشد که با سس مخصوص برای میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا سرو می شود . در این رستوران انواع سالادها و ساندویچ ها نیز سرو می شود و کباب های آن طمع مخصوصی دارند . شما گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانید برای صرف غذا به این رستوران آمده و از طمع خوب غذاهای آن استفاده کنید همچنین می توانید از پشت میزها عبور ترامواها را ببینید .

 رستوران استلاز بیستروت آنتالیا


 

رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

این رستوران زیبا جزو یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود و شما گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانید برای صرف غذا به باغ ایتالیایی آن رفته و در آنجا از غذاهای لذیذ در کنار چشم انداز زیبا لذت ببرید . منوی این رستوران که از بهترین های آنتالیا می باشد شامل : خوراک های اصیل ترکی و خوراک های محلی ترکی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 می باشد که به همراه بادمجان ، کدو سبز ، گوجه فرنگی سرو می شود همچنین در این رستوران سالاد غذاهای دریایی بی نظیری وجود دارد که با سس پرتقال برای میهمانان تور آنتالیا 94 سرو می شود و کباب های آن نیز ترکیبی از گوشت گوسفند به همراه گوجه فرنگی ، ماست و بادمجان می باشد .

 رستوران گیزلی باهچه آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف آنتالیا, رستوران های آنتالیا, بهترین رستوران های آنتالیا , رستوران های ارزان آنتالیا, رستوران های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است.


 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا در تور آنتالیا 94 از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور لحظه آخری آنتالیا تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.


 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس در تور آنتالیا پاییز 94 هتلی تمییز و مرتب می باشد که از مرکز شهر آنتالیا بیست کیلومتر فاصله دارد . هتل در ساحل لارا و روبه دریای زیبای مدیترانه است هتل بهترین تزیین ها هتل بهترین تزیین ها را در نما و اتاقها برای میهمانان تور آنتالیا 94 به کار برده است ها را در نما و اتاقها به کار برده است از قبیل لوسترهای بلوری و رنگ آمیزی مدرن است میهمانان میتوانند از اسپا هتل و سینما هتل استفاده کنند. هتل دارای یازده رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میکند. مسافران تور آنتالیا از غذاهای رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا استفاده می کنند و لذت می برند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

منطقه پرج آنتالیا

 این منطقه در تور لحظه آخری آنتالیا در 18 کیلومتری آنتالیا قرار گرفته است که یکی از شهر های قدیمی و تاریخی آنتالیا به حساب می آید . در سال 1500 میلادی این مکان محل اقامت هیتیت ها به شمار می رفته است . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در این مکان تاتر مربوط به شهرداری نیز قرار کرفته است که برخی از برجستگی های آن را در استادیوم حومه شهر نیز به چشم می خورد . این منطقه برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 شامل بازار های بزرگ و حمام عمومی می باشد که جزو دیدنی های آن به حساب می آید . جاده سنگفرش شده این منطقه و طبیعت سبز اطراف آن به زیبایی این مکان افزوده و باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور آنتالیا از این مکان زیبا و تاریخی دیدن کنند .

منطقه پرج آنتالیا


 

منطقه ساید آنتالیا

منطقه ساید آنتالیا

این منطقه در تور آنتالیا 94 یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های گوناگون است .میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این منطقه دیدن نمایند. و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزیینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و از مکانها تاریخی این منطقه هستند. گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانند از این منطقه دیدن نمایند.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد پاییز 94 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی ویژه میهمانان تور مشهد , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد , امام رضا سوم


 

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا تور مشهد لحظه آخری در غرب شهر معنوی مشهد واقع شده است و دارای 228 اتاق است. این هتل از هتل های زیبای سه ستاره مشهد می باشد که از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود رستوران سنتی و شربت خانه ایرانی در کنار دریاچه است. هتل پارسای تور مشهد 94 از امکانات متنوعی برخوردار است , مانند: رستوران , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , سالن ورزش , باشگاه بیلیارد , زمین تنیس , آرایشگاه , فضای سبز ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 و...

آدرس: بلوار وکیل آباد , تقاطع شهید صیاد شیرازی
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

رستوران احسان مشهد

این رستوران در تور مشهد لحظه آخری یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است . 

رستوران احسان مشهد

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و لحظاتی را در این مکان سپری کنند .


 

رستوران متسو مشهد

این رستوران در تور مشهد 94 که بخش کافی شاپ هم دارد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در میحیطی دنج آرام برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 پیاده سازی شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد .

رستوران متسو مشهد

کیفیت خوراک های این رستوران خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید برای صرف غذا به این رستوران سری بزنید .


 

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران در تور مشهد پاییز 94 انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان تور مشهد 94 می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستورانهای مشهد , بهترین رستورانهای مشهد , رستورانهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید از طراحی خاصی برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد پاییز 94 را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری  می توانند از این بازار دیدن نمایند. این مرکز دارای 1210 واحد تجاری می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .


 

مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزیویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .


 

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در تور مشهد پاییز 94 در خیابان کوهسنگی واقع شده است . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو ویژه تور مشهد لحظه آخری می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه میهمانان تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

رستوران کی یی استانبول ترکیه

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی در تور ترکیه از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند. میهمانان تور ترکیه می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان تور ترکیه محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی در تور ترکیه یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول


 

رستوران پارک سمدان استانبول

 تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان تور ترکیه در سال 1981 در شهر استانبول فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در زمره بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که منوی این رستوران را غذاهای ترکی تشکیل داده است و گردشگران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران انوع غذاهای ترکی را نوش جان کنند و لذت ببرند.

 

تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

این رستوران به دلیل داشتن غذاهای خوش مزه با کیفیت بالا هنگام نهار بسیار شلوغ می شود و گردشگران تور ترکیه بدانید که کباب ماستی این رستوران بی نظیر است به هیچ وجه امتحان کردن آن را از دست ندهید.

تور آنتالیا رستوران پارک سمدان استانبول

 


 

رستوران لوکانتامایا استانبول ترکیه

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های تور ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان تور ترکیه خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید. میهمانان تور ترکیه می توانند از این رستوران بازدید نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

ساحل بروس ترکیه استانبول

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول تور ترکیه از سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. میهمانان تور ترکیه می توانند از این ساحل دیدن نمایند. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول تور ترکیه , سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.


 

ساحل دالیا ترکیه استانبول

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول تتور ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز تور ترکیه می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان تور ترکیه می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول تور ترکیه تکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیه این است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.


 

ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول تور ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول تور ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور ترکیه می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول تور ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه در وسط تنگه بسفر روی یک صخره صاف و بزرگ قرار گرفته است. این برج بسیار زیبا و رمانتیک است و در کنار مرغان دریایی و بادهای تندی که می وزد منظره زیبایی را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه فراهم می آورد. افسانه های فروان و زیبایی در مورد این برج گفته شده است و همین امر باعث شده که مردم ترکیه خیلی به این بنا علاقه مند شوند و پیر و جوان ، زن و مرد و نیز گردشگران تور ترکیه همگی این برج را دوست دارند. گفته می شود در گذشته های دور یک پیشگو امپراطور بیزانس را مطلع می سازد که دخترش روزی توسط ماری گزیده خواهد  و این امپراطور برای نجات دادن فرزند عزیزش او را به قلعه ای که روی یک صخره بلند ساخته بود فرستاد. میهمانان تور ترکیهمی توانند از این مکان دیدن نمایند. متاسفانه دختر دلبند بیزانس توسط ماری که در سبد انگور بود گزیده شد و دختر جان خود را از دست داد. در استانبول ترکیه برج دختر نماد عشق و دوست داشتن است و همه مردم آن را دوست دارند. گردشگران تور ترکیه می توانند از این محل دیدن نمایند. از این برج ابتدا به عنوان فانوس دریایی استفاده میشد اما اکنون فضای داخلی آن به صورت کافه و رستوران در آمده که دارای چشم اندازی زیبا از تنگه بسفر می باشد. روزانه قایق های این منطقه چندین بار به سمت برج دختر حرکت می کنند تا شما گردشگران عزیز تور ترکیه را به این منطقه برسانند.

تور ترکیه برج دختر استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان و... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ پکن


 

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

نمای هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل ماریوت هنگکیاو شانگهای

هتل ماریوت هنگکیاو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای قرار دارد. این هتل مجموعا 313 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. در هتل برای دسترسی راحتر میهمانان چندین فروشگاه در نظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین می توان به صرافی، سالن اسکواش، محوطه سوارکاری، زمین تنیس و سالن کنفرانس مجهز نام برد.

هتل ماریوت هانگکیاو شانگهای

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته است: خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین و... می باشد.


هتل ژانگ زیانگ شانگهای

هتل ژانگ زیانگ یکی از هتل های 4 ستاره چین است و در در شهر شانگهای قرار دارد. در فاصله 13 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی پودانگ قرار گرفته است. همچنین ایستگاه راه آهن زیانگ 2 کیلومتر وجود دارد که میهمانان تور چین به راحتی می توانند به این ایستگاه دسترسی داشته باشند.

هتل شانگ زیانگ شانگهای

باشگاه بدنسازی ویژه میهمانان تور چین، خدمات خانه داری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، پذیرش 24 ساعته، بار، گاوصندوق، حدمات ماساژ، خودپرداز، فکس و کپی، آرایشگاه، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت و... تعدادی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان تور چین درنظر گرفته است.


هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

هتل 5 ستاره میلینیوم هانگ کیاو چین در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 369 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل میلینیوم هانگ کیاو چین امکانات ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده که از جمله این امکانات می توان به فروشگاه های متعدد، صرافی برای دسترسی راحت تر مسافران، زمین تنیس، مینی گلف، سولاریوم، خدمات نگهداری از کودکان، اتاق بازی ویژه میهمانان تور چین اشاره داشت.

هتل میلینیوم هانگ کیاو شانگهای

همچنین از امکانات دیگر این هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، آسانشور، انبار بار و چمدان، گرمایش، تهویه، بار، گاوصندوق، صرافی، فکس و کپی و... نام برد که میهمانان تور چین می توانند به راحتی از این امکانات استفاده نمایند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل استار سیتی گوانجو

هتل استار سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 160 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های متفاوتی برای برای دسترسی میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است. از امکانات ویژه این هتل برای گردشگران تور چین سالن کنفرانس، آرایشگاه و شیشه های دوجداره در اتاق ها برای جلوگیری از سر و صدا می باشد.

هتل استار سیتی گوانجو

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور چین می توان به آسانسور، خدمات خانه داری، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.


هتل کارات گوانجو

هتل کارات یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع دارای 302 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل برای مسافران یک اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. همچنین یک صرافی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

هتل کارات گوانجو

از امکانات دیگر هتل برای مسافران تور چین می توان از خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، بار، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های گوانجو چین,هتل های چین, بهترین هتل های چین , هتل های ارزان چین , هتل های مجلل چین ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند

هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند

هتل کوالیتی سوا گراند دهلی هند برای مسافرین تور هند مهر 94 خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،اتو کشی ،مرکز تجارت ، سرویس مستخدم ،سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)  را به مسافرین تور هند آبان 94 ارائه می دهد.و همچنین اين هتل داراي 82 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

 

 


 

هتل دی لمون تری ایست دهلی مال هند

هتل دی لمون تری ایست دهلی مال هند


 هتل دی لمون تری ایست دهلی مال هند برای گردشگران تور هند تعطیلات مهر 94 خدماتی از قبیل :  خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات کفش و واکس ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،دستگاه خودپرداز ،کرایه اتومبیل  را به مسافرین تور هند تعطیلات آبان 94 ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل  استخر روباز،اتاق و امکانات برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب هند,هتل های هند بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل چیراگ رزیدنسی دهلی نو هند

هتل چیراگ رزیدنسی دهلی نو هند


هتل چیراگ رزیدنسی دهلی نو هند برای مسافرین تور هند مهر 94 خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی - خشکشویی ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم  را به مسافرین تور هند تعطیلات آبان 94 ارائه می دهد.و همچنین در  پانزده کیلومتری فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی قرار دارد و میهمانان میتوانند شبانه روز، از صرف خوراکهای بین المللی در رستوران هتل و یا در اتاق خود لذت برند و اتومبیل کرایه و پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرین تور هند تعطیلات مهر 94 قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل چیراگ رزیدنسی دهلی نو هند,هتل های هند بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند

هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند برای مسافرین تور هند مهر 94 خدماتی از قبیل :خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ،خشکشویی ،خدمات تهیه بلیط   را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین اين اقامتگاه داراي 24 اتاق مي باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين تور هند آبان 94 ، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. 

 

 

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جاستا دی رزیدنس پانچشیل پارک دهلی هند,هتل های هند بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 هتل فالز آنتالیا

هتل فالز در منطقه جذاب آنتاليا رو به درياي مديترانه و مناسب تور آنتالیا آبان 94 قرار گرفته است.اقامت شما در این هتل خاطره انگیز خواهد بود. اين هتل پنج ستاره با ارائه امكانات درجه يك در محيطي شيك،‌ مدرن و مجلل پذیرای مسافرینتور آنتالیا مهر 94 می باشد. و دارای سیزده طبقه، چهارصد اتاق و بیست و دو سوئيت مي باشد. این هتل در چند قدمی موزه معروف باستان شناسي و در یک كليومتري شهر آنتاليا قرار دارد. تنها پنجاه متر با ايستگاه اتوبوس و ساير وسايل نقليه عمومي فاصله دارد. هتل داراي امكانات تفريحي فراوان برای مسافرین تور انتالیا آبان 94 از قبیل واليبال،‌پينگ پونگ ،‌ چهار زمين تنيس و بيليارد مي باشد. فاصله  هتل تافرودگاه حدودا چهارده كليومتر مي باشد.

 


هتل ریکسوز پریمیوم آنتالیا

این هتل یک هتل پنج ستاره لوكس و فوق مدرن برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 است که در شهر بلك و در نزديكي شهر  آنتاليا واقع شده است.این هتل در مساحتی به وسعت چهارصد هزار متر مربع قرار گرفته است و دارای خط ساحلی به طول یک کیلومتر می باشد. مركز خريد در نزدیکی هتل می باشد. این هتل نهصد پرسنل و خدمه دارد که با سرعت نیازهای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 را فراهم می کنند. هتل امکاناتی از قبيل حمام تركي، مركز آبگرم، سونا، خدمات درماني ماننداتاق باران، ماسه درماني و اتاق برف و  ماساژ ارائه می دهد. رستورانهاي هتل چهارده نوع غذا مطابق هر سلیقه ایی ارائه می دهند. این هتل فقط نیم ساعت با فرودگاه آنتاليا فاصله دارد.

 مطالب مرتبط:

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

معبد گارنی ارمنستان

معبد گارنی ارمنستان


گذشته ی عمارت قلعه گارنی از هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه (هایک) نامگذاری شده است و یکی از جاذبه های گردشگری تور ارمنستان مهر 94 میباشد، سرچشمه میگیرد.رودخانه گارنی در بیست و هشت کیلومتری جنوب شرقی ایروان و مناسب برای گردشگران تور ارمنستان آبان 94 واقع شده است و در منطقه ی  استان کوتایک می باشد. این منطقه اب وهوایی طبیعی خاص در ارمنستان که ییلاق وشکارگاه اختصاصی پادشاهان در قرون مختلف بوده است، دارد.

 


میدان هانرابدوتیان هراپاراگ ارمنستان

 میدان هانرابدوتیان هراپاراگ  ارمنستان

این میدان در میان شهر ایروان کهن برای جاذبه های گردشگری تور ارمنستان مهر 94 قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان ساخته شده است .نام کهن این میدان لنین بوده است .این عمارت ساختار پیچیده ای دارد طرح میدان بصورت بیضوی است ودر کناره ی  ان ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی تور ارمنستان آبان 94 واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جالبترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .در ایام جشن های ملی مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان  می رسد.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان, جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان                                                                                                                                  

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان در مركز تجاری این شهر برای مسافرین تور ارمنستان مهر 94 واقع شده است لذا به مراكزي مانند ساختمان اپرا ايروان، موزه ملی و برخی از دیدنی‌های فرهنگی بسیار نزدیک می باشد. اتاقهاي هتل آنی پلازا با دیدی زیبا از شهر و كوه آرارات می باشد و این هتل  امكاناتي از قبیل  طبقات مخصوص غیر سیگاری‌ها، خشكشویی، مركز ورزش، صندوق‌های امانات، صرافي، سالن زیبایی و سالن كنفرانس را به مسافران تور ارمنستان آبان 94 ارائه می دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان برای مسافرین تور ارمنستان آبان 94 خدماتی از قبیل امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , مرکز تجارت را به مسافران حود ارائه میدهد.

 و همچنین دارای امکاناتی مثل: سرویس نگهداری کودکان - استخر سر پوشیده - تنیس می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آک گون استانبول در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی برای مسافرین تور استانبول آبان 94 قرار دارد و در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده است وبه آسانی به بسیاری  از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی دارد . از ویژگی های بارز ساختمان مدرن ، پرسنلی ورزیده و با اخلاق در کنار امکاناتی تفریحی و خدماتی هتل آک گون برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می باشد . فاصله هتل درجه یک استانبول تا مسجد کبود و کاخ توپکاپی۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۰ کیلومتر است . حرف اول را در این هتل رعایت بهداشت و پاکیزگی می زند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق با پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است .

امکانات هتل آک گون استانبول برای مسافرین تور استانبول تعطیلات مهر 94 برای اقامتی رویایی برنامه ریزی شده است .  از جمله این امکانات برای مسافرین تور استانبول مهر 94 میتوان به خدماتی چون:استخر روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، آرایشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس ، بسته های ناهار ، سالن کنفرانس ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، و . . . اشاره نمود . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل پارک اتومان استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل پارک اتومان استانبول هتلی پنج ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است . این هتل دارای 38 اتاق پاکیزه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد و بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشد.پذیرش در این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول به صورت شبانه روزی انجام میشود.در این هتل نیز میتوانید تبادل خدمات ارز را به سهولت انجام دهید.از امکانات و خدمات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به سونا ، جکوزی ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس ، کپی ، سالن ورزش ، زمین تنیس و بیلیارد ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، گشت درون شهری و برون شهری ، تاکسی سرویس ، فروشپاه و غرفه و ... . خدمات گردش خود را از ما بخواهید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل گرین پارک مرتر هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل در مرکز کانون مد و نساجی شهر قرار گرفته و جایگاه بالایی از لحاظ جغرافیایی دارد به این دلیل  که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است . هتل گرین پارک مرتر در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع میباشد.

ساختمان هتل گرین پارک مرتر بسیار مدرن میباشد و دارای 173 اتاق استاندارد و منحصر به فرد برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای امکاناتی هچون ماساژ ، استخر روباز و سرپوشیده ، حمام ترکی و بخار ، سونا و جکوزی ، سولاریوم ، سالن ورزشی و پیشرفته ، میز پینگ پنگ ، اینترنت پر سرعت و رایگان ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، رستورانهایی با فضای باشکوه ، تاکسی سرویس و ... میباشد. اقامت در این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول اقامتی بی عیب و نقص میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل آوانتگارد استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آوانتگارد استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول هتلی پنج ستاره است که واقع در شهر توریستی بسیکتاش میباشد.دسترسی این هتل به  نقاط تجاری و جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری استانبول وایستگاه مترو یکی از ویژگی های جالب این هتل میباشد.

هتل آوانتگارد استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای 84 اتاق میباشد .از خدماتی که در اتاق ها ارائه میشود میتوان به تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، چای ساز و قهوه جوش ، گاو صندوق ، کلید الکترونیکی  و وای فای رایگان  اشاره کرد.از خدمات هتل میتوان به استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، سونا ،صرافی ، فروشگاه ، کافی شاپ ،  آرایشگاه ، مرکز سلامت و تناسب اندام  و خدمات ماساژ ، سولاریوم ، جکوزی ، پذیرش 24 ساعته  میتوان اشاره کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل اترنو Eterno Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 این هتل جزء هتل های 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين تور لحظه آخری استانبول ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا یکی از دیدنی های استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری استانبول را به سمت خود می کشاند . این کلیسا در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود ولی امروزه تبدیل به یک موزه شده است . کاشیکاری های این کلیسا از نشانه های بیزانسی این کلیسا می باشد . این کلیسا در سال 1500 ساخته شده است  و مورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد  و در قسمت شمال غربی مسجد سلطان احمد واقع شده است .

کلیسای چورا استانبول 

این موزه همه روزه به جز چهارشنبه ها باز است و مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توانند از این موزه زیبا دیدن کنند .


مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است ومورد توجه مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرار گرفته و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور لحظه آخری استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبای استانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 


کاخ گوک سو استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول کاخ گوک سو استانبول میباشد.این کاخ باشکوه در قرن نوزده میلادی و توسط عبدالمجید اول ساخته شده است . نام این کاخ از رودهای اطراف آن گرفته شده است.این کاخ که به نام کوچک سو هم خوانده می شود یکی از کاخ های تابستانی حکومت عثمانی بوده و در بخش آسیایی استانبول واقع شده است . این کاخ به دست یک فرد ارمنی و به سبک باروک ساخته شده است و با مرمر های ایتالیایی تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

کاخ گوک سو دارای یک زیر زمین و دو طبقه می باشد ، در بخش زیر زمین محل آشپزخانه سلطنتی و انبار بوده و طبقات اول و دوم محل اقامت خانواده سلطنتی بوده است که با بهترین فرش ها و پرده های دست بافت و لوستر های بوهم آلمان تزیین شده است .

کاخ گوک سو استانبول

 گردشگران تور لحظه آخری استانبول برای بازدید از این کاخ زیبا می توانند همه روزه به جز روزهای شنبه و پنج شنبه به این مکان مراجعه کنند .

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول, جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره در مرکز جزیره کیش مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند . این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 


هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران عزیز میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.

 


هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار زیتون , ونوس , بازار مروارید , اسکله تفریحی کیش و... اشاره کرد. هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 51 اتاق 2 , 3 , 4 و 5  تخته می باشد که ازامکانات رفاهی متناسبی چون تهویه خوب و مناسب , یخچال و مینی بار و... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به رستوران ان با غذاهای لذیذ , کافی شاپ , سالن بیلیارد , اینترنت وایرلس و... اشاره کرد. شما گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانید با تور کیش از این امکانات بهرمند شوید. 

 


هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی در تور لحظه آخری کیش یک کشتی بزرگ است که در قسمت غربی جزیره کیش مناسب برای بازدیدکنندگان تور لحظه آخری کیش به گل نشسته است و از نمادهای تفریحی جزیره کیش محسوب می گردد.این کشتی در سال چهل و پنج در راه یونان بوده است که در این جزیره به گل نشست و پس از تلاش هشتاد روزه هیچ کس قادر به در آوردن این کشتی نشد. جالب است بدانید که هنوز دلیل به گل نشستن این کشتی مشخص نیست , اما گفته می شود که چون هوا مه آلود بوده و این کشتی فانوس دریایی نداشته در ساحل زیبای جزیره کیش تور لحظه آخری کیش به گل نشسته است. چون بیرون آوردن کشتی مقرون به صرفه نبوده از این کار صرف نظر کردند و سرنشینان این کشتی یونانی خود و وسایل خود را از داخل کشتی بیرون آوردند. کشتی یونانی کیش به لحاظ تاریخی اهمیت زیادی ندارد و چون در ساحل است و دائما آب به کف آن برخورد می کند , کف آن پوسیده است و هر لحظه ممکن است غرق شود. اما زیباترین لحظه ای ک مسافران تور لحظه آخری کیش  می توانند در این منطقه و کشتی یونانی کیش تجربه کنید , دیدن غروب آفتاب در ساحل زیبای خلیج فارس است که دقیقا در پشت کشتی یونانی کیش غروب می کند. پیشنهاد می کنم که دیدن این لحظه را هرگز از دست ندهید.

 


آب انبار جزیره کیش

تور کیش آب انبار

در گذشته یکی از روش های معمول برای ذخیره آب آشامیدنی ساختن آب انبار بوده است که مسافران  تور لحظه آخری کیش نیز از این روش استفاده کردند. در سال 1372 یک آب نبار در نزدیکی شهر جزیره با یک معماری سنتی و زیبا برای جمع آوری آب های سطحی ساخته شده است. این اب انبار دوقلو بوده و دارای 5 بادگیر می باشد. اما اکنون این آب انبار کارایی خود را از دست داده است زیرا مسیر آب های سطحی که به این اب انبار منتهی می شدند از بین رفته و برای تهیه آب شیرین از دستگاه های پیشرفته آب شیرین کن استفاده می شود. اما این بنا به دلیل معماری سنتی که دارد گذشته را برای همگان تداعی می کند و هین امر باعث جلب نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش به این آب انبار می شود.

تور کیش آب انبار

 

تور کیش آب انبار

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

 


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

یکی از جذابیتهای کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش اسکله تفریحی کیش میباشد.اسکله تفریحی کیش شامل قایق های پدالی , پارویی , قایق های ماهیگیری , سه چرخه های آبی , جت اسکی و قایق های کف شیشه ای است و علاوه بر این در این اسکله تفریحی امکان غواصی نیز وجود دارد و مسافران تور لحظه آخری کیش به غواصی و دنیای زیبا و بزرگ زیر دریای همیشه خلیج فارس ایران می توانند با رفتن به این اسکله تفریحی لحظات خوبی را تجربه کنند. اسکله تفریحی کیش در مجاورت چند مکان تفریحی دیگر قرار دارد به همین دلیل گردشگران تور لحظه آخری کیش زیادی از این منطقه دیدن می کنند.


بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد و بسیار قابل توجه گردشگرانتور لحظه آخری کیش میباشد.. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید معروف مشهد

 

مرکز خرید آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه برای سهولت گردشگران تور مشهد 94 می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد اشاره کرد.

 

 

 

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای بازدید مسافران تور لحظه آخری مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

چشمه های معروف در اطراف شهر مشهد

 

چشمه سبز مشهد از جاذبه های طبیعی تور مشهد در حدود 20 کیلومتری روستای بزرگ گلمکان مشهد و در راه مشهد به قوچان در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود قرار دارد. این چشمه با طول و عرض بسیار زیاد و آب فراوان از قدیم زیبا و بحث انگیز بوده است. این چشمه که در اطراف به وسیله دیواره های کوهستانی احاطه شده است ‌دریاچه ای را تشکیل می دهد که یکی از چشمه های متعدد این محل به نام چشمه اشتها معروف است . اهمیت چشمه سبز در تور مشهد پاییز 94 هوای مناسب و آب مطلوب آن است .

 

 

 

چشمه شاهان گرماب در جاده مشهد - سرخس در 72 کیلومتری مشهد و در نقطه ای کوهستانی واقع است و دارای آب معدنی فراوان با 45 درجه سانتی گراد حرارت می باشد. بنای استخر و دوازده شاه نشین رختکن آن به شاه سلیمان صفوی منسوب است. دیدن از این چشمه را در تور مشهد از دست ندهید.آب چشمه دارای خواص درمانی فراوانی از جمله :‌ بهبود و التیام عفونت های پوستی ،‌ زخم های مزمن، واریس ، ‌رماتیسم ، آرتریت ، آرتروز و کوفتگی و دردهای عصبی می باشد . نوشیدن آب چشمه تا میزان یک لیتر در روز و در سه نوبت نیز توصیه شده است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: چشمه های معروف در اطراف شهر مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل جواهر شرق مشهد واقع در خیابان امام رضا می‌باشد که در آبان ماه سال 1393 ساخته شده است و دارای 53 اتاق می باشد که شامل 25 اتاق دو تخته , 25 اتاق سه تخته و 3 اتاق چهار تخته می باشد.این هتل دارای امکاناتی از قبیل: رستوران طلابا سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون بی نظیر سرو غذا بصورت بوفه آزاد و منو انتخابی با متنوع ترین غذاهای ایرانی ، فرنگی و انواع دسرها به همراه سالادها، کافی شاپ ساناز با خدمات تمام وقت به میهمانان تور مشهد و سرو لذیذترین دسرها و گواراترین نوشیدنی ها و محیطی ارام و دنج، تندرستی و آرامش با ماساژ در اتاق مخصوص ماساژ،  اتاق چمدان، راهنمای میهمان و پاسخگوی سؤالات میهمانان عزیز تور مشهد و ارائه اطلاعات، بروشور و نقشه شهر مقدس مشهد، خدمات ترانسفر استقبال از شما عزیزان در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و همچنین راه آهن مرکزی مشهد با فراهم نمودن اتومبیل های مجهز و... آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد پاییز 94 گرامی می باشد.

 

 

 

 

 

 هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دورستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب در خدمت شماست.هتل آزادی مشهد با تعداد ۵۰ باب آپارتمان ۲ خوابه و یک خوابه ۲۹ باب سوئیت  ۴۰ باب اتاق دو نفره وسه نفره با ظرفیت ۴۵۰ نفر بهره برداری شده و دارای  رستوران مرکزی , کافی شاپ , تریا , سالن  چندمنظوره ,  فروشگاههای مورد نیاز میهمانان تور مشهد داخل هتل, پارکینگ , آژانس خدمات مسافرتی , لابی بسیار وسیع و اتاقهای متنوع با ظرفیت های مناسب و چشم اندازهای گوناگون و فضاهای دکوراتیو با بهترین امکانات  و تهویه مطبوع بسیار پیشرفته و هوشمند در خدمت همکاران و مسافرین تور مشهد مهر 94 می باشد.لازم بذکر است که رستوران سنتی ( روف گاردن) , مجموعه ورزشی , سونا , جکوزی نیز بزودی تکمیل و راه اندازی خواهد شد.
مساحت زیربنای هتل قبل از طرح توسعه ۵۳۰۰ مترمربع بوده و اکنون با توسعه ۸۲۰۰ مترمربعی به ۱۳۵۰۰ مترمربع بالغ شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مناطق گردشگری دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید برای مسافران تور دبی قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه جبل علی مکانی است که در آن در تور دبی مهر 94 می توانید انواع امکانات تفریحی را در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل سه ستاره دیره تاون دبی Dubai Deira Town Hotel هتل مجهزی است که می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در تور دبی به قصد کار و یا گردش به دبی سفر کرده اند. محل قرار گرفتن هتل در قلب دیره و در مکانی است که امکان تردد مسافران تور دبی را به مراکز مهم شهر آسان کرده است. مثلا از هتل دیره تاون با 10 دقیقه پیاده روی به بازار می رسید. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو اتحادیه نیز در فاصله 1 کیلومتری آن قرار دارد. در ضمن 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و 20 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی فاصله گرفته است. برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا، مراکز خرید و فرودگاه، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است. پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد. محیط هتل همیشه پاکیزه و تمیز بوده و از طراحی کلاسیک بهره برده است.

 

 

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برای گردشگران تور دبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برای مسافران تور دبی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافران تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا شما هم در تور دبی از اقامتی دلنشین لذت ببرند و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

هتل Riviera ریویرا دبی یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های منطقه دیره دبی محسوب میشود  و به مناطق توریستی دبی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی به این هتل شده است.هتل ریویرا  در دبی مشرف به نهر دبی است  و یک محل اقامت عالی برای گردشگران تور دبی و تجار است.از لحاظ دسترسی به مراکز مهم شهر نزدیک بوده و تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 7 کیلومتر و تا بازار طلا پیاده 10 دقیقه فاصله دارد .هتل ریویرا دیره  دبی از 109 اتاق تشکیل شده که دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز شهر یا نهر دبی است و با مبلمانی مدرن تزیین شده که مجهز به کامل ترین امکانات است . کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان تور دبی آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. مهمانان تور دبی میتوانند به دور از سر و صدا و هیاهو شهر در اتاق های تمیز  و مجهز به استراحت بپردازند.

 

 

 

 

هتل چهار ستاره آواری دبی Dubai Avari Hotel به دلیل نزدیکی به میدان ساعت دبی و موقعیتی مناسب , دسترسی خوبی به اماکن مختلف دارد. اتاقها تمیز و مرتب و سرویس دهی این هتل برای گردشگران تور دبی نیز مطلوب است. دو نکته جالب این هتل داشتن کتاب ووچر با تخفیف های فراوان در اتاقها و مجهز بودن اتاقها به سیستم مرکزی میباشد که مسافران تور دبی به رایگان و با کیبوردی که در اختیار دارند میتوانند دسترسی به اینترنت و موسیقی های مختلف از طریق تلویزیون داشته باشند. بسیاری از مراکز تجاری و توریستی شهر نیز در مجاورت و نزدیکی این هتل با شکوه قرار دارند . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی است که در هتل آواری به گردشگران تور دبی ارائه می شود تا از اقامت خود هر چه بیشتر لذت ببرند . این هتل از استاندارد های هتلداری و اصول بهداشتی نیز بهره برده و دارای رتبه ای ارزشمند در میان هتل های 4 ستاره دبی می باشد . کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی نیز در خدمت میهمانان تور دبی پاییز 94 قرار می گیرد.


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای معروف کیش

 

هتل سیمرغ اقامتگاهی سه ستاره در جنوب شرقی جزیره کیش است. هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. هتل ساحلی سیمرغ در بلندترین منطقه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که در تور کیش خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ علاوه بر نزدیکی به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان، آکواریوم ندارد ، لذا دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه های گردشگری تور کیش چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که این هتل برای میهمانان تور کیش پاییز 94 خود در نظر گرفته است. مسافران تور کیش میتوانند در هتل سیمرغ اقامتی کم هزینه با صدای گوش نواز دریا را تجربه کنند.

 

 

 

 

هتل سه ستاره هتل جام جم کیش با موقعیت بسیار خوب در مرکز جزیره کیش قرار گرفته شده است . هتل جام جم کیش داراي 51 اتاق و سوئیت و به تازگی بازسازی شده است .اقامت در این هتل در تور کیش از دست ندهید.امكانات و تجهیزات هتل جام جم جزیره کیش دارای : رستوران هتل جام جم، اينترنت و ايرلس، چايخانه سنتى، کافى شاپ،  کانتر گردشگرى ، سالن بيليارد، لاندرى، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، سيستم و تجهیزات ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در همه اتاقها، دوربين مداربسته، دستگاه آب شيرين کن،  ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل جام جم کیش تدارک دیده شده است. رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران تور کیش پذیرایی می کند .

 

 

 

هتل پانيذ در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریا برای سهولت مسافران تور کیش است. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران پدیده شاندیز واقع در نزدیکی مرکز خرید پدیده در غروب کیش  با ظرفیت 2000 هزار نفر و همراه با موزیک زنده و ترانسفر رایگان آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش و کیشوندان عزیز و همچنین آمادگی برگزاری مراسم و جشن  می باشد .رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی تور کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .

 

 

 

 

رستوران همشهری یک غذاخوری مجلل و مدرن مطابق با استاندارهای روز دنیا بوده که در شهرک صدف کیش و مجتمع بوستان واقع شده است . فضای زیبا و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته ، کامل ترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شیک در اختیار میهمانان تور کیش قرار می دهند . از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن بوده که برای تمامی ذائقه ها مناسب است . ساعت کار این رستوران برای مسافران تور کیش از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 می باشد.

 

 

رستوران شبهای کیش یکی از رستوران های پر طرفدار جزیره کیش است که روبروی هتل پانیذ , جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا واقع شده است . این رستوران یکی از رستورانهای خوب جزیره است که طرفداران زیادی در تور کیش برای صرف غذا به آنجا مراجعت می کنند.در این رستوران پر نشاط که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی شاد و صمیمی سرو می شود ، لحظات حضور میهمانان تور کیش در رستوران با اجرای موزیک زنده شادتر و به یادماندنی تر می گردد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید کیش

 

 بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریدار حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار گردشگران تور کیش خواهد داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون مسافران تور کیش بدون شک میتوانند هرچه را که بخواهند با قیمتهای مناسب خریداری کنند .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .خرید از این بازار را در تور کیش از دست ندهید.

 

 

مرکز خرید دامون یکی از مراکز خرید زیبا و مجهز جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شده و در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد.این مجتمع با زیربنای 13300 مترمربع یکی از مجتمع های معروف کیش است.اين مرکز خرید در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان تور کیش عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم نموده است.این مرکز به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران تور کیش و شهروندان كيش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است.در این مرکز خرید انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.ساعت کار این مرکز برای مسافران تور کیش از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است.

 

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای مسافران تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

شهر باستاني حریره کیش قدمتي 800 ساله دارد و مربوط به سده ي 5 تا 10 ه.ق مي باشد. اين مجموعه در شمال جزيره واقع شده و در 1 شهريور 1376 به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. در اين شهر تاريخي، بقايايي در مركز ساحل شمالي جزيره قرار دارد كه به احتمال قوي به دوره ي ساسانيان و اوايل دوره اسلامي برمي گردد. زمان رونق اين شهر تاريخي، از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است.اين مجموعه از جاذبه های گردشگری تور کیش شامل خانه اعياني، مسجد، حمام و قنات هاي قديمي مي باشد.آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري و بنا هاست. اما كمتر و به ندرت طاق‌ها، پوشش‌ها و سقف‌ها سالم مانده اند. جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي طاقي شكلي كه از جنس سنگ بوده اند و بدين سبب از گزند تخريب در امان مانده اند.انتخاب اين بخش از جزيره در تور کیش براي ايجاد شهر حريره، بنا به دلايلي روشن، انتخابي طبيعي و معقول به نظر مي آيد. زیرا ساحل اين منطقه، صخره اي است و از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است. دیدار از این شهر را در تور کیش از دست ندهید.از طرفي وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را ايفا مي كرده و نيز درياي نسبتا آرام تر نسبت به ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره، عامل شكل گيري شهر در ساحل شمالي شده است.تاكنون عمليات اكتشافي باستان شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا برای دیدار مسافران تور کیش انجام شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی حریره در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مسافران تور کیش با مراجعه به يکي از کلوپهاي غواصي و دريايي جزيره کيش ميتوانند از جت اسکي استفاده نمایند و ساعات لذت بخشي را با اين وسيله تجربه کنند.اگر به کیش سفر کردید و هوس جت اسکی در تور کیش به سرتون زد دقت کنید ابتدا نوع کلوپی را که قصد اجاره جت اسکی از آن را دارید مورد بررسی قرار دهید، چرا که بتوانید بیشترین سرویس را از آنان دریافت کنید, سپس نوع جت اسکی چه از نظر قیمت و چه از نظر قدرت موتور و مدل آن، که با آن بتوانید بهترین لذت را ببرید را انتخاب کنید.

شرایط دریافت جت اسکی در تور کیش به شرح زیر می باشد:

1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسكي داده نميشود مگر با همراهي مربي كلوپ و يا همراه بالاي بيست سال اجاره كننده. 
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد. 
4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست. 
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود، اتفاقات قبلي و حوادث جاني كه باعث فوت و يا نقص عضو گرديده دليل كافي براي انجام اين مهم گرديده.
6. آقايان با پوشش شلوارك و نهايتا با مايو پاچه دار(لطفا همراه بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري كه كلوپ در اختيار مسافران تور کیش قرار ميدهد ميتوانند استفاده كنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و فقط به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده كنند. 
7. پر كردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها. 
8. پرداخت هزينه جت اسكی و گرو گذاشتن كارت ملي و يا مبلغ يكصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده كلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي بابت جبران قسمتي از خساراتي كه ناشي از عدم توجه اجاره كننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد).

قوانین احتیاطی در استفاده از جت اسکی کیش در تور کیش به شرح زیر می باشد:

1. فاصله گرفتن تا شعاع 100 متري از هر شيئي روي آب، نظير، قايقها، كشتيها، اسكله، سواحل، شناگران، جت اسكی سواران ديگر، و حتي زباله هاي شناور بر روي سطح دريا (توضيحات بيشتر را ميتوانيد شفاها از مسئول مربوطه بپرسيد). 
2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري. 
3. منطقه اي را كه مسئول جت اسكی هنگام سوارشدن، جهت راندن به شما تفهيم ميكند را بايد دقيقا رعايت كنيد. 
4. حركات آكروباتيك و دور درجا زدن برای مسافرین تور کیش ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جت اسکی در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()