نوشته شده توسط : mary

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویلمیتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می توانید از آنها بهره مند شوید.

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس

این هتل مجلل و تفریحیدر مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لاراآنتالیاقرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکسمدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکسدر قسمت شرقی آنتالیاو در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاهاین شهر قرار گرفته است. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهرآنتالیابرويد.

 

 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارااز هتل های 5 ستارهآنتالیامی باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تیر 94 می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارابگذرانند. این هتل تا مرکز شهر12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

درباره کمر آنتالیا

 

تور آنتالیا منطقه کمر

کمر یک منطقه توریستی که در سال های اخیر بسیار مورود توجه ایرانیان قرار گرفته است. کمر در 42 کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد. کمر یک منطقه ساحلی زیبا با سواحل سنگریزه ای می باشد و اکثر هتل ها و رستوران ها و کافه های آن در نوار ساحلی این منطقه واقع شده اند. مسافران تور آنتالیا تیر 94اگر برای تفریح به این شهر سفر کرده اید منطقه کمر بهترین جا برای گردش و تفریح است. زیرا دارای تمام امکانات سرگرمی و ورزشی , مرکز خریدهای متعدد و هر آنچه که گردشگران برای تفریح نیاز دارند می باشد. لازم به ذکر است که هتل های منطقه کمر با توجه به خدماتی که ارائه می دهند نسبت به سایر هتل های آنتالیا دارای قیمت های مناسب تری نیز می باشند. یکی از بزرگترین جذابیت های کمر آنتالیا زیبایی های طبیعی آن , دیوارهای شهر و همچنین بقایای تاریخی و دروازه هادریان است که از زمان رومیان باستان بر جای مانده است که باعث جلب نظر مسافران تور آنتالیا ماه رمضان 94 و گردشگران شده است. شما گردشگران عزیز اگر به دنبال یک شهر زیبا هستید که دارای هتل های خوب با نرخ ارزان و مناسب باشد می توانید به منطقه کمر آنتالیا بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا منطقه کمر سواحل دریای اژه

 

 

 

 

 

تور آنتالیا آبشار دودن

آبشار دودن آنتالیا یکی از زیباترین جاذبه های این شهر است. این آبشار در 28 کیلومتری جاده قدیم شهر توریستی آنتالیا قرار گرفته است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان به نام های پینارباشی و گوزلر سرچشمه گرفته است که در منطقه کیرک آنتالیا می باشند. این دو چشمه زیبا در یک منطقه به هم می رسند و یکی می شوند و آبشار دودن را تشکیل می دهند.

تور آنتالیا آبشار دودن

این آبشار مسافتی به طول 14 کیلومتر را در زیرزمین طی می کند و بعد در گودال وارساک روی زمین جاری می شود و مجددا پس از طی کردن یک مسات کوتاه در طرف دیگر گودال به اعماق زمین می رود. آبی که در گودال وارساک به اعماق زمین نفوذ میکند پس طی تقریبا دو کیلومتر در آبریز آبشار از دل زمین بیرون امده و آبشار فوق العاده زیبای دودن را بوجود آورده است.

تور آنتالیا آبشار دودن

آبی که از این آبشار روانه می شود پس از طی کردن 9 کیلومتر در شهر آنتالیا وارد دریای نیلگون مدیترانه میشود. به مسافران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94پیشنهاد می کنیم که حتما از این آبشار زیبا دیدن نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

تور آنتالیا آبشار دودن

 

تور آنتالیا آبشار دودن

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا, جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزينه اقامت برای فرزندان زير شش سال رايگان و بالاي شش سال هزينه یک نفر محاسبه می شود .

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس می باشد که مسافران عزیز تور قشم تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از آن بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

hotel apadana qeshm

 

هتل آپادانا هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران عزیز تور قشم ماه رمضان 94 در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا فاصله دارد. هتل آپادانا  یک کافی شاپ هم دارد که گردشگران عزیز تور قشم عید فطر 94 می توانند اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

 

 

 

 

hotel saheli qeshm

 

هتل ساحل طلايي قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و داراي ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفريحات آبي است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز تور قشم تیر 94  پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری .

 

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

jazire naz gheshm

جزیره ناز قشم دارای دو جزیره می باشد که در مجاورت سواحل شرقى قشم‌ واقع شده است و از ساحل تقریبا یک کیلومتر فاصله دارد. بومیان این ناحیه به این دو جزیره دو کرده می گویند و معروف می باشد. گسترش جزیره ناز تقریبا سه‌ هکتار است. این جزیره فاقد ساحل شنى می باشد و دیواره‌هاى صخره‌اى به بلندی پنج تا ده متر اطراف آن را احاطه کرده است. روى این جزیره  مسطح می باشد. در زمان جزر دریا با عقب رفتن  کامل آب دریا، براى مدت زمان کوتاهى، قسمتی از خشکى جزیره ناز را به ساحل قشم متصل می کند. این دو جزیره فاقد سکونت می باشد. ماهیگیران محلی چند سایه بان استراحت در این جزیره ساخته اند. این ناحیه از منطقه های مورد علاقه گردشگران تور قشم تیر 94 به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

jazire hormoz qeshm

 

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. شاید برای گردشگران تور قشم عید فطر 94 جالب باشد که بدانند جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

 

 

 

 

 

 

 

jazire hegam qeshm

 

جزیره هنگام از جزیره های مهم خلیج فارس می باشد که در زمان قدیم به آن هینام یا «هنجام» هم می گفتند . جزیره هنگام ، به ظاهر در زمان های قدیم مکان توقف کشتی ها برای جمع آوری آب و غذا بود و به همین علت نام گرفتن کلمه هنگام در این جزیره در واقع به معنای آمدن به موقع و به هنگام برای جمع کردن آب و غذا و دیگر وسایل لازم برای سفر است. همینطور در شهرستان میناب 12 ساعت آب را یک هنگام نام گذاشته اند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم, جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فیر مونت دبی

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی ماه رمضان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

 

 

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز تور دبی تابستان 94 سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل مارکوپولو دبی

 تور دبی هتل مارکوپلو

هتل مارکوپولو از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

تور دبی هتل مارکوپلو

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

تور دبی هتل مارکوپلو

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و... می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز تور دبی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

 

تور دبی هتل مارکوپلو

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

 

 

هتل بوتیک کورال اورینتال دبی

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

هتل بوتیک کورال اورینتال در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار طلا و ادویه جات قرار دارد و تنها چند قدم از این بازارها فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند و مسافران تور دبی تعطیلات تیر 94 با اقامت در این هتل می تواند در کمال آرامش استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

از دیگر مزیت های این هتل آن است که تنها ده دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد و ایستگاه اتوبوس درست در کنار هتل قرار دارد و گردشگران عزیز به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

رستوران آل نفورا این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 که در این هتل اقامت دارند , می باشد. مهمانان عزیز می توانند با نوش جان کردن انواع اسنک ها و خوراک های لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرند. همچنین می توانند غای دلخواه خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند و از میل کردن آن لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

 

 

 

هتل تاورز روتانا دبی

تور دبی هتل تاورز روتانا

هتل 4 ستاره تاورز روتانا در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است که بسیار لوکس و زیبا می باشد. این هتل در کنار برج الخلیفه می باشد و منظره زیبایی از این برج را به نمایش می گذارد که باعث جلب توجه بسیاری از توریست ها و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می شود. موقعیت مکانی این هتل برای مدیران و تجاری که برای دیدن نمایشگاه های دبی به این کشور سفر می کنند بسیار خوب و مناسب است. هتل تاورز روتانا متشکل از 360 اتاق است که بسیار زیبا لوکس و تمیز می باشند. اتاق های این هتل دارای مبلمانی زیبا , تلویزیون ال سی دی , حمام , صندوق , اینترنت که هر ساعت با پرداخت سی درهم شارژ می شود و... می باشد. اتاق هایی که در طبقات بالای هتل هستند منظره فوق العاده ای را از دبی برای مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 که در این هتل اقامت دارند فراهم می آورد. صبحانه نهار و شام در رستوران این هتل به صورت بوفه می باشد و مهمانان هر آنچه را که میخواهند می توانند نوش جان کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز که در پشت بام آن قرار دارد و دارای منظره زیبایی از بلوار جمیرا می باشد , سونا , جکوزی , باشگاه بدنسازی و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می توانند با اقامت در اینن هتل از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

تور دبی هتل تاورز روتانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سنت جورج دبی

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 

 

 

هتل آستوریا دبی

 

تور دبی هتل آستوریا

هتل آستوریا دبی از هتل های 3 ستاره شهر توریستی دبی می باشد که مشکل از 108 اتاق است. اتاق های این هتل بسیار تمییز و پاکیزه است و مسافران تور دبی ویژه عید فطر 94 با اقامت در این هتل می توانند با خیالی آسوده به استراحت بپردازند. یکی از امکانات این هتل داشتن صرافی داخل آن می باشد که باعث افزایش آسایش و راحتی مهمانان هتل شده است. این هتل بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل آستوریا می توان به استخر روباز , لابی , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل آستوریا

 

 

 

هتل رگال پلازا دبی

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 7 طبقه است. این هتل دارای امکانات متنوعی می باشد که مسافران تور دبی می تواندن با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند. این هتل تنها هفده کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و در 3.5 کیلومتری سیتی سنتر دیره واقع شده است.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا دارای سه نوع رستوران است که غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی را سرو می کنند. این هتل متشکل از 87 اتاق است که دارای اینترنت , حمام , سیستم تهویه و... می باشند. مسافران تور دبی ویژه عید فطر 94 با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور دبی هتل رگال پلازا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک آبی آتلانتیس دبی

 تور دبی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی در نزدیکی هتل 5 ستاره آتلانتیس قرار گرفته است. این پارک آبی بسیار بزرگ و زیبا می باشد و دارای مساحتی به وسعت 169974 مترمربع است. همچنین در این پارک تفریحات زیاد , بی نظیر و پرهیجانی وجود دارد. در این پارک تونل های شیشه ای که دارای کوسه می باشند , حوضچه های مواج برای تیوپ سواری , سرسره های آبی بلند , فواره هایی زیبا , آکواریوم هایی با ماهی های زینتی که تا به حال ندیده اید و... وجود دارد. علاوه بر این همه اینها در پارک آتلانتیس منطقه ای برای شنا و بازی با دلفین ها و زمین بازی و محلی برای شنای کودکان شما گردشگران عزیز تور دبی تابستان 94 نیز وجود دارد. آن دسته از گردشگرانی که دنبال هیجان هستند می توانند در مسیرهای سیلابی با شیب زیاد شنا کنند و از تفریح خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

لازم به ذکر است که افرادی که اقامت در هتل آتلانتیس را انتخاب کرده اند می توانند به راحتی و بدون پرداخت ورودیه به ساحل این پارک بروند اما برای سایر گردشگران تور دبی مبلغ ورودیه برای بزرگسالان 250 درهم و برای کودکان بسته به سن آن ها 160 الی 200 درهم می باشد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 اگر قصد دارید که به این پارک آبی بروید حتما به سالن ماساژ ان بروید و سری هم به استخر دلفین و کلاب تنیس آن بزنید قطعا سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد و اگر فرزندی دارید او را به کلاب کودکان ببرید تا تمام انرژی او تخلیه شود و از تفریح خود نهایت لذت را ببرد.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

 

 

 

پارک آبی وادی وحشت دبی

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی تابستان 94 که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی تیر 94 هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی ویژه عید فطر 94 خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین پارک های دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

نخلستان های جزیره کیش

 

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

از گذشته پرورش نخل در جزیره کیش رونق داشته و گردشگرانی که در گذشته به این جزیره رفته بودند از نخلستان های فراوان آن سخن گفته اند و بدان اشاره کرده اند. اما متاسفانه از زمان ها تنها نخلستان بهشت به جای مانده است که درقسمت غربی منطقه سفین قرار دارد. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره کیش است که غروب آفتاب آن بسیار دیدنی و دلنشین می باشد.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

در چند دهه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش در طرح هایی که برای توسعه فضای سبز داشته است برای این نخل ها اهمیت فراوانی قائل شده است. نخلستانی حدود 15 کیلومتر درشرق جزیره قرار گرفته که در سال 1373 نهال های آن کاشته و غرس شده اند. این نخلستان های طلوع و غروب از جمله برنامه های سازمان بوده است. گردشگران عزیز تور کیش تابستان 94دیدن این نخلستان ها را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا غروب آن را که بسیار تماشایی است.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: نخلستان های جزیره کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

شهر زیرزمینی کاریز کیش

 

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور کیش تیر 94  قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش عید فطر 94جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران عزیز تور کیش تیر 94بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

تور کیش شهر زیرزمینی کاریز

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر زیرزمینی کاریز کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

روستای باغو کیش

 

تور کیش روستای باغو

روستای باغو در جنوب جزیره زیبای کیش قرار دارد که بسیار قدیمی است اما ساکنین آن را چند خانواده دامدار تشکیل داده اند و در جنوب شرقی این روستا یک طایفه غیر بومی به نام گودار ساکن شده اند. این طایفه دارای پوستی تیره و لهجه ای خاص می باشند و معمولا با نوازندگی و شکار امرار معاش می کنند. این روستا دارای درختان لور زیبایی است که توجه گردشران عزیز تور کیش ماه رمضان 94را به سوی خود جلب می کند.

تور کیش روستای باغو

تور کیش روستای باغو

علاوه بر این روستای باغو پوشش گیاهی انبوهی دارد و بسیار سرسبز است. در این منطقه پارکی به نام پارک دلیران با وسعت شصت هکتار به منظور بهره برداری از این منظقه ساخته شده است. شاید برای گردشگران عزیز تور کیش ماه رمضان 94جالب باشد که بدانند چرا نام این روستا باغو می باشد. از زمان پرتغالی ها در این روستا یک پیر زن صدساله زندگی می کرد که نامش باغو بوده به همین دلیل این منطقه به افسانه ننه باغو مشهور است. یکی از اماکن جالب توجه در این روستا مسجد محمد است که روی دیوار آن قدمت زندگی در روستای باغو یعنی سال 881 هجری قمری نوشته شده است. اسناد و مدارک موجود نشان از ان دارد که این روستا به زمان قبل قاجار مربوط میشود.

تور کیش روستای باغو

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: روستای باغو کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پایاب کیش

 

تور کیش پایاب

 

پایاب , دهلیزی است که كنار دهانه چاه قنات حفر می شود و شیب تقریبا تندی دارد و به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیرزمین است , می رسد. هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها بیشتر و بیشتر می شود. برای حفر کردن دهلیز زاویه آن را طوری تنظیم می کنند که پله آخر پایاب به انتهای قنات برسد تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آبمی تابد استفاده کرد. در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد می کنند تا گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند چون این محیط هوای خوب و دلپذیری را دارد مخصوصا در فصل تابستان هوای آن بی نظیراست. قدمت پایابکیشحدودا دو هزارسال می باشد. پایاب کیشدر نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است . در سال های اخیر این منطقه به شکل زیبایی بازسازی شده است به همین دلیل توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش تعطیلات تیر 94را به خود جلب می کند. علاوه بر این در منطقه پایاب کیشیك چایخانه و رستوران که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است برای پذیرایی از گردشگران و مسافران تور کیش تیر 94قرار گرفته است.

تور کیش چایخانه سنتی پایاب

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پایاب کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کشتی کروز آنتالیا

 

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 94 قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها شوند باید ابتدا با اتوبوس ویا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 94می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند و تفریح خود را کامل کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی فوق العاده زیبایی را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

تور آنتالیا کشتی کروز آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کشتی کروز آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

چتر بازی در آنتالیا

 

 تور آنتالیا چتر بازی

گردشگران تور آنتالیا تابستان 94اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی در آسمان زیبای آن را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 94 نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما زیبا تر و کامل تر شود. لازم به ذکر است که قبل از پرش کرم ضد آفتاب بزنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

تور آنتالیا چتر بازی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: چتر بازی در آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا عید فطر 94می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تعطیلات تیر 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا ویژه تعطیلات عید فطر 94می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پاموک کاله آنتالیا

 

 تور آنتالیا پاموک کاله

پاموک کاله یکی از عجایب جهان است که توجه گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 را به سوی خود جلب می کند. آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این پدیده شده است وجود آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی آن می باشد. این منطقه دارای تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است.

تور آنتالیا پاموک کاله

شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 جالب باشد که بدانند در این منطقه 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که بسیار زیبا می باشد و توجه شما گردشگران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 را به سوی خودش جلب می کند.

تور آنتالیا پاموک کاله

در حقیقت پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است. این منطقه با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا ماه رمضان 94از سواحل زیبای دریای اژه به سمت پاموک کاله می آیند تا لحظات خوشی را سپری کنند. گفته می شود که حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارند و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب است.

تور آنتالیا پاموک کاله



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پاموک کاله آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

آبشار تورگوت مارماریس

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

آبشار تورگوت در نزدیکی روستانی تورگوت در 35 کیلومتری مارماریس ترکیه واقع شده است. گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94با یک پیاده روی کوتاه از جاده روستای تورگوت می توانند به راتی به این آبشار زیبا برسند و از دیدن آن لذت ببرند. در خلیج شهر مارماریس که جواهر ترکیه است 3 گذرگاه وجود دارد که دارای 1100 قایق می باشد و از این طریق صنعت توریسم خود را گسترش داده است. علاوه بر این در این منطقه جشنواره های متفاوتی هر ساله برگزار میشود که توجه گردشگران تور ترکیه تابستان 94 را به سوی خود جلب می کند.

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

در این منطقه از مارماریس یعنی تورگوت شما می توانید در طول سال ترکیب رنگ های بسیار زیبایی مانند سبز و آبی را مشاهده کنید و از دیدن این منظره طبیعی که گوشه ای از بهشت را به شما نشان میدهد نهایت لذت را ببرید. آنچه باعث شده که مارماریس مانند یک بهشت شود وجود گردشگاه ها و تفریحگاه های فراوان در کنار سواحل طولانی آن , بندرهای طبیعی و مدرن , زیبایی های طبیعی و خارق العاده , تور های آبی , کشتی های تفریحی , امکانات لازم برای انواع ورزش های آبی دلخواه گردشگران در خلیج مارماریس , وجود انواع هتل های 5 ستاره و پانسیون های عالی و بسیاری از ویژگی های دیگر این شهر می باشد. گردشگران و مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94با هر سلیقه ای می توانند تعطیلات خود را در این بهشت زیبا بگذرانند و از سف خود لذت ببرند.

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشار تورگوت مارماریس,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دریاچه اوزون گل ترکیه

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه ماه رمضان 94بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه اوزون گل ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()