نوشته شده توسط : mary

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان تور کیش در جزیره سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانانتور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات فروردین 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافرانتور کیش اسفند 94گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافرانتور کیش فروردین 95به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين در تور کیش 95 با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه در تور لحظه آخری کیش گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان در تور کیش ویژه بهار 95 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.

آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازارهای معروف کیش

 

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.در تور لحظه آخری کیش حتما از اینجا خرید کنید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید در تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش و مسافراني كه در تور کیش با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع در تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

 

بازار پردیس 2 کیش ، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش بهار 95  با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات کیش

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش نوروز 95  لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید در تور کیش از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح در تور کیش کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

 

 

 

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان در تور کیش نوروز 95  امكان این را میدهد كه زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی در تور کیش می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای مسافران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش دی 94می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش بهمن 94می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیشمی باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار داردمسافران تور کیش تعطیلات زمستان 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

بازار شهر چین کیش

 

 

بازارچه شقایق کیش


مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا به افتتاح شد. این مركز خرید دارای 30 غرفه فعال می باشد که انواع کیف، کفش، لباس مردانه، لباس زنانه و ... در آنجا به فروش می رسد.مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در این مرکز خرید زیبا به خرید پرداخته و از امکانلات متنوع آن استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 95، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 95 قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 95 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یک هتل 3 ستاره می باشد که در سال 1377 افتتاح و در سال 91 برای رفاه بیشتر مسافران و گردشگران عزیز بازسازی شد. این هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است که برای مسافران تور کیش پاییز 94  چون به بازار و ساحل زیبای خلیج فارس نزدیک می باشد. همین امر باعث شده که گردشگران زیادی به این هتل بروند و از رفاه بیشتری برخوردار باشند. وعده های غذایی که در این هتل سرو می شود از کیفیت بسیار خوبی  که مناسب میهمانان تور کیش آذر 94 هتل می باشد برخوردار می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا برای آسایش و رفاه بیشتر مسافران تور کیش دی 94سرویس استقبال فرودگاهی در نظر گرفته است , 50 % تخفیف پارک دلفین ها را نیز به آنها ارایه می دهد. این هتل متشکل از 60 اتاق با ظرفیت های دو , سه , چهار تخت می باشد و دارای 22 پرسنل است. در هتل تماشا کیش هزینه اقامت برای کودکان بالای 5 سال مانند یک انسان بزرگسال است. از امکانات رفاهی این هتل برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران , لاندری و... اشاره کرد. این هتل واقع در میدان امیرکبیر می باشد و حدود ده دقیقه با فرودگاه و هشت دقیقه با بازار فاصله دارد. به مسافران تور کیش 94 که می خواهند هم به ساحل خلیج فارس و هم به فرودگاه و بازار نزدیک باشند پیشنهاد می کنیم که هتل تماشا کیش را تجربه کنند.

هتل تماشا کیش

 
مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پلاژ آقایان کیش جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی نیز می باشد که برای مسافران تور کیش زمستان 94 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در پلاژ آقایان کیش دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش 94 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این پلاژ آقایان کیش می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پلاژ آقایان کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
  دوچرخه سواری در کیش از جاذبه های این جزیره مهم برای تور کیش آذر 94 می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش پاییز 94 برای دوچرخه سواری در کیش می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.


اسکی کابلی در کیش از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند . این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش دی 94 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در کیش نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  



مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات جذاب کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا کیش

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. گردشگران تور کیش آذر 94  می توانند بازدید از این پارک را در برنامه های خود قرار دهند .در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک برای مسافران تور کیش دی 94  می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات دی 94  می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش زمستان 94  می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش 94  از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

پارک ساحلی میرمهنا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میرمهنا کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

کشتی داما کیش

 کشتی داما کشتی باربری سنگالی که در عمق سی و سه متری آب‌های جنوب شرقی جزیره کیش به خواب رفته است .تور کیش زمستان 94کشتی داما در یکی از شب‌ های پاییزی سال ۱۳۸۴ به علت آبگرفتگی موتورخانه اعلام وضعیت بحرانی کرد اما از درخواست کمک سر باز زد صبح روز بعد به علت نامشخصی غرق شد و برای همیشه به اعماق آبهای خلیج فارس رفت و معامای خود را نیز به زیر آب برد. در تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد که به مدارک کشتی داما دستبرده شده و این کشتی را ۱۰ سال جوانتر از تاریخ ساختش معرفی کرده اند این دلیلی کافی برای عدم پرداخت بیمه کشتی و بار آن که سینک آشپزخانه ، سرامیک و تخته‌ بود توسط شرکت‌ های بیمه ای بود . کشتی داما پس از گذشت مدتی کوتاه که در اعماق آبهای خلیج همیشه فارس است تبدیل به زیستگاهی مصنوعی برای آبزیان و همچنین یک سایت جدید برای غواصی شده.تور کیش زمستان 94

 

 

 

 


نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش

در قرن های گذشته با توجه به گفته های گردشگران و جهانگردان، پرورش نخل یکی از رایج ترین شغلهایی بوده که در جزیره کیش رواج داشته که وجود نخلستان های بسیار در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.تور کیش آذر 94

 

یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش باغ بهشت کیش می باشد این باغ تنها نخلستان باقی مانده از دوره هاي گذشته است این ناحیه دیدنی کیش در غرب محله سفين قرار گرفته و یکی از قشنگترین نخلستان هاي كيش به شمار می رود به خصوص چشم انداز بسیار زیبا ی آن درهنگام غروب آفتاب که هرگز از تماشای آن سیر نخواهید شدتور کیش آذر 94

 

نخلستان باغ بهشت کیش
به ویژه باید خوشحال باشیم، سازمان توسعه ی فضای سبز در دهه های اخیر اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده این سازمان همچنین به سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است یکی از این نخلستان ها به نخلستان طلوع کیش معروف می باشد که دارای طول ۱۵ کیلومتری است.تور کیش آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب و 37 ویلای ساحلی می باشد که مشرف به ساحل هستند و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارند. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا قرار دارد و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر ، رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری و ...

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل تاپ رز کیش

تصویری از هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 12 دقیقه می باشد. یکی از امکانات خوب هتل تعطیلات کیش 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها می باشد. هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد.

امکانات هتل تعطیلات کیش:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و ...

آدرس هتل تعطیلات کیش :

جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش


هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل تعطیلات کیش

تصویری از هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره تعطیلات کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش با مساحت 3850 هزار متر مربع روبروی بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این هتل در سه بلوک مجزا با مساحت هر کدام 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده که گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند. هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فصله دارد.در مقابل هتل کارتینگ اتومبیل رانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز تور کیش می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

کافی نت، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ و ...

 هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل 2 ستاره دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش


هتل تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قیمت مناسب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیهای کیش در مجموع دارای 28 اتاق می باشد که به صورت ویلایی ساخته شده اند. از خدمات ویژه این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید و فرودگاه است. نواختن موسیقی زنده از برنامه های رستوران هتل دیدنیهای کیش می باشد که یکی از جذابیت های این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل دیدنیها کیش

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ، لاندري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، خدمان خانه داري و... می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


 هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها کیش


تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش


هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار های کیش

بازار فجر کیش

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش آذر 94 معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد.در تور کیش پاییز 94میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش آذر 94 از این بازار استقبال می کنند.

 مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 94

تور کیش پاییز 94

بازار فجر کیش

بازار هایپر مارکت کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

 

هتل آنا کیش

 

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش هتلی سه ستاره است که با ویلاهای مجهز در کنار ساحل زیبای جزیره کیش همراه با موسیقی زنده در رستوران دیدنیها که بسیار معروف است که برای سرو غذا مسافران هتلهای دیگر به رستوران هتل دیدنیها جذب می کنند.در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. امکانات هتل دیدنی های کیش : یخچال، تلویزیون، رستوران، سوئیت، اینترنت، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، پارکینگ،  نمازخانه، لابی، حمل و نقل، کافی شاپ، اینترنت در لابی  می باشد . هتل دیدنی های کیش آماده ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

هتل آنا کیش

هتل دیدنی های کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم در تور لحظه آخری کیش پس از انقلاب در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش احداث شد. این بازار یک طبقه ساخته شده و در نوار سیاحتی کیش قرار دارد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت است و به صورت رو باز و نمایی سنتی بنا شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. میهمانان تور کیش 94 می توانند ای این مکان دیدن نمایند. این بازار از 52 غرفه تجاری در حال فعالیت به وجود آمده است. همچنین از نورپردازی خاصی در این بازار استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار هستند. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی هایی برای استراحت خریداران و نیز کافی شاپ کوچکی تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برای خریداران تور کیش 94 برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس جزء بازارهای قدیمی در تور کیش قرار دارد که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع احداث شد. این بازار از 2 طبقه 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره کیش برای گردشگرانتور لحظه اخری کیش به حساب می آید. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد. این بازار نزدیک به بازار مریم می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران در تور لحظه آخری کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های تور کیش 94 متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی برای میهمانان تور لحظه آخری کیش اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه ویژه میهمانان تور کیش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

درخت سبز کیش

 درخت سبز کیش

در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش در تور لحظه آخری کیش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است. سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را برای گردشگران تور کیش 94 تداعي مي‌كند. اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. درخت سبز  كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم در تور کیش 94 عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندندمجموعه درخت سبز  با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش پاییز 94 بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي‌برد. در اين مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره برای میهمانان تور کیش 94 مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي‌توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز نيز ديدن كرد. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره است. اين نوع درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌سازد. گردشگران تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که مانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درخت سبز کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره در مرکز جزیره کیش مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند . این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 


هتل سارا کیش 4 ستاره

هتل 4 ستاره سارا کیش


هتل سارا کیش یک هتل 4 ستاره است که در دل جزیره زیبای کیش واقع شده است و متشکل از 72 اتاق است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت وایرلس در کافی شاپ و لابی , رستوران سارینا که ظرفیت آن حدودا 120 نفر است اشاره کرد و کافی شاپی که در این هتل وجود دارد دارای ظرفیت 75 نفری است. علاوه بر این هتل سارا کیش دارای چایخانه سنتی به همراه چای , قلیان , آش و... در فضایی باز و دلپذیر و زیبا است. مسافران عزیز میتوانند سفری خوشی را در این هتل تجربه کنند.

 


هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش یک هتل 3 ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار زیتون , ونوس , بازار مروارید , اسکله تفریحی کیش و... اشاره کرد. هتل جام جم کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 51 اتاق 2 , 3 , 4 و 5  تخته می باشد که ازامکانات رفاهی متناسبی چون تهویه خوب و مناسب , یخچال و مینی بار و... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به رستوران ان با غذاهای لذیذ , کافی شاپ , سالن بیلیارد , اینترنت وایرلس و... اشاره کرد. شما گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانید با تور کیش از این امکانات بهرمند شوید. 

 


هتل تاپ رز کیش

تور کیش هتل تاپ رز

هتل تاپ رز یکی از هتل های 3 ستاره کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش است که در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته است. این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و اسکله نیز مشرف می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل تاپ رز می توانند از چشم انداز زیبای آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که مجموعه هتل تاپ رز کیش برای مسافرین تور لحظه آخری کیش دارای 37 ویلای ساحلی می باشد. از مزایای هتل تاپ رز کیش می توان به نزدیک بودن آن به بازار پانیذ و بازار پردیس اشاره کرد به طوری که می توان پیاده به این بازارها رفت و از گشتن در آن ها و خرید کردن لذت برد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به لابی , کافی شاپ , فضای سبز , نماز خانه , پارکینگ , رستوران , چای خانه سنتی و ... اشاره کرد.

آدرس: کیش , انتهای خیابان ابن سینا , روبروی بازار پردیس

تور کیش هتل تاپ رز

 

تور کیش هتل تاپ رز

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی در تور لحظه آخری کیش یک کشتی بزرگ است که در قسمت غربی جزیره کیش مناسب برای بازدیدکنندگان تور لحظه آخری کیش به گل نشسته است و از نمادهای تفریحی جزیره کیش محسوب می گردد.این کشتی در سال چهل و پنج در راه یونان بوده است که در این جزیره به گل نشست و پس از تلاش هشتاد روزه هیچ کس قادر به در آوردن این کشتی نشد. جالب است بدانید که هنوز دلیل به گل نشستن این کشتی مشخص نیست , اما گفته می شود که چون هوا مه آلود بوده و این کشتی فانوس دریایی نداشته در ساحل زیبای جزیره کیش تور لحظه آخری کیش به گل نشسته است. چون بیرون آوردن کشتی مقرون به صرفه نبوده از این کار صرف نظر کردند و سرنشینان این کشتی یونانی خود و وسایل خود را از داخل کشتی بیرون آوردند. کشتی یونانی کیش به لحاظ تاریخی اهمیت زیادی ندارد و چون در ساحل است و دائما آب به کف آن برخورد می کند , کف آن پوسیده است و هر لحظه ممکن است غرق شود. اما زیباترین لحظه ای ک مسافران تور لحظه آخری کیش  می توانند در این منطقه و کشتی یونانی کیش تجربه کنید , دیدن غروب آفتاب در ساحل زیبای خلیج فارس است که دقیقا در پشت کشتی یونانی کیش غروب می کند. پیشنهاد می کنم که دیدن این لحظه را هرگز از دست ندهید.

 


آب انبار جزیره کیش

تور کیش آب انبار

در گذشته یکی از روش های معمول برای ذخیره آب آشامیدنی ساختن آب انبار بوده است که مسافران  تور لحظه آخری کیش نیز از این روش استفاده کردند. در سال 1372 یک آب نبار در نزدیکی شهر جزیره با یک معماری سنتی و زیبا برای جمع آوری آب های سطحی ساخته شده است. این اب انبار دوقلو بوده و دارای 5 بادگیر می باشد. اما اکنون این آب انبار کارایی خود را از دست داده است زیرا مسیر آب های سطحی که به این اب انبار منتهی می شدند از بین رفته و برای تهیه آب شیرین از دستگاه های پیشرفته آب شیرین کن استفاده می شود. اما این بنا به دلیل معماری سنتی که دارد گذشته را برای همگان تداعی می کند و هین امر باعث جلب نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش به این آب انبار می شود.

تور کیش آب انبار

 

تور کیش آب انبار

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پروازهای تفریحی کیش

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی تور لحظه آخری کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای تور لحظه آخری کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور لحظه آخری کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت

 


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

یکی از جذابیتهای کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش اسکله تفریحی کیش میباشد.اسکله تفریحی کیش شامل قایق های پدالی , پارویی , قایق های ماهیگیری , سه چرخه های آبی , جت اسکی و قایق های کف شیشه ای است و علاوه بر این در این اسکله تفریحی امکان غواصی نیز وجود دارد و مسافران تور لحظه آخری کیش به غواصی و دنیای زیبا و بزرگ زیر دریای همیشه خلیج فارس ایران می توانند با رفتن به این اسکله تفریحی لحظات خوبی را تجربه کنند. اسکله تفریحی کیش در مجاورت چند مکان تفریحی دیگر قرار دارد به همین دلیل گردشگران تور لحظه آخری کیش زیادی از این منطقه دیدن می کنند.


بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد و بسیار قابل توجه گردشگرانتور لحظه آخری کیش میباشد.. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش برای مسافران تور لحظه آخری کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.

مطالب مرتبط:

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای معروف کیش

 

هتل سیمرغ اقامتگاهی سه ستاره در جنوب شرقی جزیره کیش است. هتلی ساحلی با محوطه ای سبز که با درختان نخل و گل هایی زیبا پوشیده شده است. هتل ساحلی سیمرغ در بلندترین منطقه سیاحتی جزیره، در جاده جهان و بعد از بازار مرجان قرار دارد و از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی است که در تور کیش خواستار اقامتی کم هزینه در چند قدمی ساحل هستند. هتل سیمرغ علاوه بر نزدیکی به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان، آکواریوم ندارد ، لذا دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. تخفیفات قابل توجه در بازدید از جاذبه های گردشگری تور کیش چون باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم از جمله امتیازاتی است که این هتل برای میهمانان تور کیش پاییز 94 خود در نظر گرفته است. مسافران تور کیش میتوانند در هتل سیمرغ اقامتی کم هزینه با صدای گوش نواز دریا را تجربه کنند.

 

 

 

 

هتل سه ستاره هتل جام جم کیش با موقعیت بسیار خوب در مرکز جزیره کیش قرار گرفته شده است . هتل جام جم کیش داراي 51 اتاق و سوئیت و به تازگی بازسازی شده است .اقامت در این هتل در تور کیش از دست ندهید.امكانات و تجهیزات هتل جام جم جزیره کیش دارای : رستوران هتل جام جم، اينترنت و ايرلس، چايخانه سنتى، کافى شاپ،  کانتر گردشگرى ، سالن بيليارد، لاندرى، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، سيستم و تجهیزات ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در همه اتاقها، دوربين مداربسته، دستگاه آب شيرين کن،  ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل جام جم کیش تدارک دیده شده است. رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران تور کیش پذیرایی می کند .

 

 

 

هتل پانيذ در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریا برای سهولت مسافران تور کیش است. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستورانهای معروف کیش

 

رستوران پدیده شاندیز واقع در نزدیکی مرکز خرید پدیده در غروب کیش  با ظرفیت 2000 هزار نفر و همراه با موزیک زنده و ترانسفر رایگان آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش و کیشوندان عزیز و همچنین آمادگی برگزاری مراسم و جشن  می باشد .رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی تور کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .

 

 

 

 

رستوران همشهری یک غذاخوری مجلل و مدرن مطابق با استاندارهای روز دنیا بوده که در شهرک صدف کیش و مجتمع بوستان واقع شده است . فضای زیبا و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی آن با رفتاری شایسته ، کامل ترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شیک در اختیار میهمانان تور کیش قرار می دهند . از دیگر ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن بوده که برای تمامی ذائقه ها مناسب است . ساعت کار این رستوران برای مسافران تور کیش از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 می باشد.

 

 

رستوران شبهای کیش یکی از رستوران های پر طرفدار جزیره کیش است که روبروی هتل پانیذ , جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا واقع شده است . این رستوران یکی از رستورانهای خوب جزیره است که طرفداران زیادی در تور کیش برای صرف غذا به آنجا مراجعت می کنند.در این رستوران پر نشاط که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی شاد و صمیمی سرو می شود ، لحظات حضور میهمانان تور کیش در رستوران با اجرای موزیک زنده شادتر و به یادماندنی تر می گردد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید کیش

 

 بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریدار حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار گردشگران تور کیش خواهد داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون مسافران تور کیش بدون شک میتوانند هرچه را که بخواهند با قیمتهای مناسب خریداری کنند .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .خرید از این بازار را در تور کیش از دست ندهید.

 

 

مرکز خرید دامون یکی از مراکز خرید زیبا و مجهز جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شده و در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد.این مجتمع با زیربنای 13300 مترمربع یکی از مجتمع های معروف کیش است.اين مرکز خرید در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان تور کیش عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم نموده است.این مرکز به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران تور کیش و شهروندان كيش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است.در این مرکز خرید انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.ساعت کار این مرکز برای مسافران تور کیش از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است.

 

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای مسافران تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

شهر باستاني حریره کیش قدمتي 800 ساله دارد و مربوط به سده ي 5 تا 10 ه.ق مي باشد. اين مجموعه در شمال جزيره واقع شده و در 1 شهريور 1376 به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. در اين شهر تاريخي، بقايايي در مركز ساحل شمالي جزيره قرار دارد كه به احتمال قوي به دوره ي ساسانيان و اوايل دوره اسلامي برمي گردد. زمان رونق اين شهر تاريخي، از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است.اين مجموعه از جاذبه های گردشگری تور کیش شامل خانه اعياني، مسجد، حمام و قنات هاي قديمي مي باشد.آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري و بنا هاست. اما كمتر و به ندرت طاق‌ها، پوشش‌ها و سقف‌ها سالم مانده اند. جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي طاقي شكلي كه از جنس سنگ بوده اند و بدين سبب از گزند تخريب در امان مانده اند.انتخاب اين بخش از جزيره در تور کیش براي ايجاد شهر حريره، بنا به دلايلي روشن، انتخابي طبيعي و معقول به نظر مي آيد. زیرا ساحل اين منطقه، صخره اي است و از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است. دیدار از این شهر را در تور کیش از دست ندهید.از طرفي وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را ايفا مي كرده و نيز درياي نسبتا آرام تر نسبت به ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره، عامل شكل گيري شهر در ساحل شمالي شده است.تاكنون عمليات اكتشافي باستان شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا برای دیدار مسافران تور کیش انجام شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی حریره در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مسافران تور کیش با مراجعه به يکي از کلوپهاي غواصي و دريايي جزيره کيش ميتوانند از جت اسکي استفاده نمایند و ساعات لذت بخشي را با اين وسيله تجربه کنند.اگر به کیش سفر کردید و هوس جت اسکی در تور کیش به سرتون زد دقت کنید ابتدا نوع کلوپی را که قصد اجاره جت اسکی از آن را دارید مورد بررسی قرار دهید، چرا که بتوانید بیشترین سرویس را از آنان دریافت کنید, سپس نوع جت اسکی چه از نظر قیمت و چه از نظر قدرت موتور و مدل آن، که با آن بتوانید بهترین لذت را ببرید را انتخاب کنید.

شرایط دریافت جت اسکی در تور کیش به شرح زیر می باشد:

1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسكي داده نميشود مگر با همراهي مربي كلوپ و يا همراه بالاي بيست سال اجاره كننده. 
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد. 
4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست. 
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود، اتفاقات قبلي و حوادث جاني كه باعث فوت و يا نقص عضو گرديده دليل كافي براي انجام اين مهم گرديده.
6. آقايان با پوشش شلوارك و نهايتا با مايو پاچه دار(لطفا همراه بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري كه كلوپ در اختيار مسافران تور کیش قرار ميدهد ميتوانند استفاده كنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و فقط به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده كنند. 
7. پر كردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها. 
8. پرداخت هزينه جت اسكی و گرو گذاشتن كارت ملي و يا مبلغ يكصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده كلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي بابت جبران قسمتي از خساراتي كه ناشي از عدم توجه اجاره كننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد).

قوانین احتیاطی در استفاده از جت اسکی کیش در تور کیش به شرح زیر می باشد:

1. فاصله گرفتن تا شعاع 100 متري از هر شيئي روي آب، نظير، قايقها، كشتيها، اسكله، سواحل، شناگران، جت اسكی سواران ديگر، و حتي زباله هاي شناور بر روي سطح دريا (توضيحات بيشتر را ميتوانيد شفاها از مسئول مربوطه بپرسيد). 
2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري. 
3. منطقه اي را كه مسئول جت اسكی هنگام سوارشدن، جهت راندن به شما تفهيم ميكند را بايد دقيقا رعايت كنيد. 
4. حركات آكروباتيك و دور درجا زدن برای مسافرین تور کیش ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جت اسکی در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار پانیذ کیش

 بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.

..................................................................................................................................

 

بازار ونوس کیش

 

 بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.

..................................................................................................................................

 

بازار پارس خلیج کیش

 

 بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم خانگی ، پوشاک و آرایشی عرضه می شود. فاصله این بازار کمی از شهر دور است.

..................................................................................................................................

 

بازار مرجانکیش

 

 

 

بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیشاست . بازار مرجان کیشجنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است . در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل شایگان کیش


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: کیش،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش


هتل ارم کیش

 
این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کیش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند. گردشگران تور کیش  می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .


هتل ارم کیش


هتل شایان کیش



این هتل 5 ستاره یکی از هتل های قدیمی و بزرگ کیش میباشد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده ، سوئیت رو به دریا و سوئیت معمولی میباشد. و همچنین شامل امکاناتی مثل کافی نت و گیم نت،  کافی شاپ، آرایشگاه، رستوران ایرانی و خارجی، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه 7km و فاصله تا مرکز تجاری 3km میباشد .

 


 

 

هتل پارمیس کیش

 

 

 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافران تور کیش  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

باغ پرندگان کیش

 در داخل محوطه پارك دلفين ها باغ پرندگان کیش با بيش از ۵۷ گونه پرنده شامل پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي کمیابی مثل تمساح پوزه كوتاه  بدون تردید يكي از خاصترین مراكز نگهداري پرندگان در ایران باغ پرندگان کیشاست.

 


 

 

شهر باستانی حریره کیش

 

 

 

شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی کیش حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .


شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.


گذر هنرمندان کیش

این گذر در کیشمکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته ان . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

 


 

 

پارک هنر کیش

 

  جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره  کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران سورینت کوه نور

می توان گفت یکی از رستوران های کلاسیک در جزیره کیش رستوران کوه نور می باشد این رستوران در یک جاده پر پیچ و خم ساخته شده است در این رستوران صدای زیبای پیانو به گوش می خورد و کارمندان بسیار موادب می باشند و سرو غذا بسیار سریع انجام می پذیرد و قیمت ها مناسب می باشد گردشگران تور کیش  می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در داخل محوطه شرکت آب و برق قرار دارد که دارای محیطی سنتی نیز می باشد و غذاهای سنتی در این رستوران سرو می شود رسیدگی کار کنان به گردشگران تور کیش خوب می باشد شما می توانید در این رستوران انواع کباب های ایرانی و همچنین غذاهای دریایی را میل فرمایید . مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .  


رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده استرستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند .

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد