نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا از بزرگترين فروشگاه مبلمان‌ و اثاثيه منزل است که در بلوار فستیوال واقع شده و هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است و به ارائه خدمات مشغول می باشد. فروشگاه جديد ايکاء چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قديمي آن است که در فستيوال سيتي‌ دبي برگزار شد. در این مرکز می توان همه اثاثیه مدرن و زیبای مورد نیاز منزل را یافت و به ایده هایی زیبا برای دکوراسیون منزل رسید. این مرکز دارای رستوران های مختلف است که مسافران تور دبی تعطیلات اسفند 94 می توانند برای استراحت به آنجا رفته و به صرف غذا بپردازند.

 

 

 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

مرکز خرید ایکیا دبی

مرکز خرید ایکیا دبی 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی بهار 95می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

 

 

مرکز خرید الغزل دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکر خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آریس این الموهنا دبی

هتل 4 ستاره آریس این الموهنا 145 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، کتری، سشوار، اتاق نشیمن می باشد. مهمانان تور دبی اسفند 94می توانند از انواع غذاهای متنوع رستوران این هتل لذت ببرند. مال امارات در فاصله 3/5 کیلومتری و مرکز خرید ابن بتونه در فاصله 8 کیلومتری هتل می باشد. همچنین نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین المللی المکتوم می باشد که فاصله آن تا هتل 22/5 کیلومتر است. در همه نقاط این هتل وای فای رایگان موجود می باشد.  

 

آدرس: Tecom, Tecom, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس این الموهنا دبی

استخر سر باز، تراس، باشگاه، ماساژ، رستوران، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آریس این الموهنا دبی

رستوران هتل آریس این الموهنا دبی

هتل آریس این الموهنا دبی

استخر هتل آریس این الموهنا دبی

 

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل 4 ستاره عربین کورتیارد (Arabian Courtyard) در خیابان الفهیدی، روبروی موزه دبی واقع شده است. این هتل 173 اتاق دارد که اتاق های راحت آن به سبک عربی دکوربندی شده اند. هتل در چند قدمی بازار مینا و خور دبی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی و خیابان شیخ زاید 3 کیلومتر است. هتل رستوران های انگلیسی، چینی، تایلندی و هندی دارد که مسافرانتور دبی فروردین 95 می توانند انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها میل کنند. 

 

آدرس: Al Fahidi Street, Opposite Dubai Museum and Historic Bastakiya, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل عربین کورتیارد دبی

 تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل عربین کورتیارد دبی

 هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی

هتل عربین کورتیارد دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید جدید دبی

 

 

مرکز خرید دی تو دی دبی در سال 1999 در منطقه دیره دبی تاسیس شد و یکی از مراکز خرید معروف دبی است که اجناسی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه می کند و مشتریان و بازدید کنندگان بسیاری دارد.مرکز خرید دی تو دی دبی به طور مستمر تمرکز بسیاری برای ارائه کلیه اجناس و کالاها با قیمت ارزان دارد و همواره جمعیت بسیاری در تور دبی در آن در حال خرید و بازدید هستند. ارائه وسیعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و برقی، لوازم تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم صوتی و تصویری، کتاب ها، جواهرات و مبلمان در مرکز خرید دی تو دی دبی در تور لحظه آخری دبی دیده می شود. وجود رستوران های متنوع با انواع غذاهای بین المللی و فست فود و انواع کافی شاپ های مدرن و شیک در مرکز خرید دی تو دی دبی وجود دارد.

شعبه دیگر این مرکز خرید روبروی متروی الاتحاد قرار دارد که نسبت به شعبات دیگر ارزان تر و دارای تنوع کالایی کمتر می باشد. انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم ورزشی، ظرف و ظروف، وسایل تزیینی، اسباب بازی، کیف و چمدان، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید برای مسافران تور دبی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد و در روزهای جمعه نیز فقط شعبه بین المللی آن در این ساعات در تور دبی بهار 95  باز است.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر برای گردشگران تور لحظه آخری دبی وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی 95 افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید جدید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی یکی از هتلهای لوکس و 5 ستاره دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل ۴ رستوران ، یک استخر روباز و سالن های ملاقات اختصاصی و ۴۷۱ اتاق و سوییت دارد. اتاقهای هتل رادیسون رویال شامل اتاقهای خانوادگی ، استاندارد و سوئیت لوکس با چشم اندازهای زیبا به دبی و مدینه الجمیرا می باشد که متراژ آنها بسیار متنوع است و همه اتاقها دارای بالکن اختصاصی بوده و برای کلیه سلایق گردشگران تور دبی طراحی و ساخته شده است . تجهیزات اقامتی آن از طراحیهای روز و کلاسیک جهان و دکورهای آن مطابق با طرح های سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی چیده شده است.تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان ، تلویزیون LCD ، ساعت آلارم ، حمام اختصاصی همراه با امکانات لوکس می باشد.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.رادیسون رویال هم رستوران های بین المللی دارد هم غذاهای آسیایی در آنها سرو می شود. میهمانان تور دبی می توانند استخر روباز هتل با نمایی به سوی ساحل جمیرا ، مرکز سلامتی و همچنین مرکز ماساژ و اسپای لوکس این هتل استفاده کنند.مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا در فاصله ۵ دقیقه ای هتل قرار دارد و فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل با ماشین ۱۵ دقیقه خواهد بود.
 
از دیگر امکانات این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب, خدمات نگهداری از اطفال , صرافی ,اتاق جلسه , کتابخانه ,آرایشگاه و....
 
 
 
 
 

 

هتل جمیرا امارات تاور دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در سطح جهان و امیر نشین دبی بشمار می آید. برجهای دوقلوی امارات تاور با نمای استیل منحصر بفرد سی و سومین ساختمان بلند جهان و از بلندترین هتل های جهان به حساب می آید وجزو گروه هتلهای زنجیره ای جمیرا می باشد.در تور دبی نوروز 95 اقامت در این هتل را فراموش نکنید.هتل پنج ستاره امارات تاور در سال  2009 در انواع شاخصه های هتلداری بعنوان بهترین هتل جهان اعلام گردید.ارتفاع سیصدو پنج متری هتل چشم انداز باور نکردنی از دبی و خلیج فارس را در طبقات فوقانی هتل به ذهنهای گردشگران تور دبی زمستان 94 می سپارد.

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید دبی بنام بلو وارد در هتل امارات تاور واقع شده است و ساحل اختصاصی هتل امارات تاور و استخر روباز این هتل بلند قامت از جذابیتهای منحصر بفرد هتل امارات تاور می باشد.داخل هتل نیز از معماری زیبا و شگفت انگیزی در تور دبی تعطیلات عید 95 برخوردار است. امارات تاور مجموع دو سازه زیباست که هتل در آسمان خراش کوتاه تر جای دارد. با توجه به ارتفاع بلند برج ها،برای آسایش میهمانان تور دبی بهار 95 برای تردد در طبقات پیشرفته‌ترین آسانسورهای موجود در جهان در این هتل فراهم شده است که میهمانان تور دبی می توانند به سریع‌ترین شکل ممکن خود را به رستوران ها و سالن‌های ملاقات و دیگر امکانات تفریحی و تجاری فوق العاده ی هتل امارات تاور برسانند.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است. در تور دبی از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران پیرچیک دبی

رستوران پیرپیک (PierChic) در ساحل هتل زیبای القصر قرار دارد و چشم انداز زیبایی از دریا و برج العرب دارد. در این رستوران در مکانی رویایی غذاهای دریایی و لذیذ میل می کنید و از فضایی رویایی لذت می برید. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، مدیترانه ای، ژاپنی و ... سرو می شود که مسافران تور دبی دی 94می توانند از این غذاها لذت ببرند. این رستوران بعداز ظهرها خلوت است و می توانید در فضایی دنج و آرامش بخش به میل غذا بپردازید.

 

رستوران پیرچیک دبی

رستوران پیرچیک دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی بهمن 94می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

رستوران المحاره دبی

 رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی  از بهترین رستوران های ایرانی منطقه دیره دبی می باشد که در خیابان خور واقع شده است. غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می شود بسیار لذیذ و خوش مزه هستند و مسافران تور دبی آذر 94 قطعا از نوش جان کردن آن نهایت لذت را خواهند برد.

رستوران شبستان دبی

پیش غذای این رستوران نان گرم و تازه به همراه ماست خانگی است که بلافاصله آن را برای مهمانان خود سرو می کنند تا غذی مورد نظر آن ها آماده شود. لازم به ذکر است که چلوکباب های این رستوران طعم بی نظیری دارد و قطعا از نوش جان کردن آن پشیمان نخواهید شد. در نهایت اینکه برای مسافران تور دبی دی ماه 94 که در این رستوران وعده غذایی خود را میل می کنند به عنوان دسر برایشان بستی با زعفران گلاب (بستنی سنتی) به همراه فالوده سرو می شود.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شبستان دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید میدان جمال عبدالناصر دبی

squer jamal abdol naser

مرکز خرید میدان جمال عبدالناصر دبی یا بنی یاس از مناطق معروف خرید برای مسافران و گردشگران ایرانی است. در اطراف و نزدیکی میدان جمال عبدالناصر، فروشگاه های که لوازم و وسایل صوتی تصویری ، لوازم الکترونیکی و تلفن همراه دارند در این میدان زیاد وجود دارد. فروشگاه های ایرانی معروف هم در اطراف میدان جمال عبدالناصر وجود دارند که مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از آن فروشگاه ها خرید کنند. مرکز فروش فرشهای ایرانی برج دیره است که در قسمت جنوبی میدان قرار گرفته است. در زمان کوتاهی از میدان جمال عبدالناصر میتوانید به فروشگاه تویین تاورز برسید که دو رستوران معروف ایرانی که در اطراف قرار گرفته باعث شده محل گشت و گذار مسافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 عزیز باشد. شرق میدان به طرف خیابان سبخه نزدیک می باشد که ابتدای بازار مرشد است .

 

مرکز خرید وافی سیتی دبی

 مرکز خرید وافی سیتی دبی

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبا برای تور دبی تعطیلات دی ماه 94 دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شیشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زیبا رنگ آمیزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بیرونی مرکز خرید بر  شکوه و زیبایی مرکز خرید افزوده شده است. در نزدیکی بوتیک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و یک مرکز تفریحی هم برای گردشگران تور دبی زمستان 94 ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفریحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات   

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معرفی مرکز خرید در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

موزه شیخ سعید دبی

موزه شیخ سعید دبی خانه ای می باشد که شیخ سعید خود در این خانه زندگی می کرده است ، این موزه بنایی می باشد که دارای معماری خاصی است و می توان در آن انواع سکه ها ، تمبر ها و  تمام متعلقا مربوط به شیخ سعید را در آن مشاهده کرد. گردشگران تور دبی پاییز 94 علاقه مند به تاریخ می توانند به موزه شیخ سعید دبی رفته و اشیا تاریخی مربوط به دوران وی را مشاهده کنند.

 

موزه دبی

موزه دبی به  زبان عربی به معنی "متحف دبی "میباشد که از جاذبهٔ گردشگری شهر دبی ویکی از نقاط جذاب امارات متحده عربی است که سالانه تعدادی زیادی توریست را جذب خود میکند. در این موزه، مدل‌های زنده، سمبلهای زندگی روزانه مردم کهن امارات را  برای گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 به نمایش می دهد. یک بازار شلوغ، یک مدرسه اسلامی، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این سمبلهاست .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سیتی استار دبی :

هتل سیتی استار دبی (city star hotel)در چند قدمی مراکز عمده تجاری و اداری دبی واقع و امکاناتی را از قبیل اتاق و سوئیت های راحت , شیک و سرگرمی های وشبنه بین المللی به گردشگران تور دبی ارائه میدهد .تور دبی زمستان 94این هتل , 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و مسافران تور دبی می توانند با استفاده از سرویس ترانسفر قابل تمجید هتل عازم فرودگاه شوند . موقعیت مناسب هتل , دسترسی شما را به آنچه بهترین اماکن شهر محسوب می شود آسان ساخته و همه را درست دم در هتل گرد هم آورده است . به منظور رفاه حال مسافرین , کارکنان پذیرش , 24 ساعته در دسترس میباشند .تور دبی زمستان 94اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند , علاوه بر این اتاق ها به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند . صبحانه ی عالی هتلل جزو هزینه اتاق به شمار میرود . شب خود را در یکی از 4 تریا و باشگاه هتل City Star, سپری کنید . رستوران و تریاهای متنوعی نیز , در مجاورت هتل برای رفاه حال گردشگران تور دبی وجود دارد .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی استار دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل حیات ریجنسی دبی :

هتل مجلل ( hyatt Regency Dubai )امکانات از قبیل رستوران گردان ,تور دبی زمستان 94زمین اختصاصی پاتیناژ و اتاق های مشرف به خلیج فارس را به گردشگران تور دبی ارائه میدهد . هتل 5 دقیقه , پیاده با بازار طلا فاصله دارد . مرکز تناسب اندام هتل دارای یک ورزشگاه مدرن چند زمینن تنیس و زمین گلف با 9 گودال می باشد .مرکز Spa هتل نیز خدمات متنوع ماساژدرمانی را به گردشگران تور دبی ارائه میدهد . این هتل 5 رستوران دارد که از میان رستوران AIDawar , تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی به شمار میرود . هتل Palm Deira , مشرف بوده و 15 دقیقه با ماشین , تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد .تور دبی زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل حیات ریجنسی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل القصر مدینات دبی 

هتل 5 ستاره القصر مدینات در ساحل جمیرا ساخته شده و دارای 2 کیلو متر ساحل اختصاصی می باشد.تور دبی زمستان 94از این هتل به پارک آبی وایلد وادی از طریق یک کانال آبی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی این هتل می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده کنند. هتل همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقهبا ماشین می باشد. هتل القصر مدینات  292 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. یک رستوان دریایی در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس قرار دارد که مهمانانمی توانند انواع غذاهای خوشمزه دریایی را در این رستوران میل کنند علاوه بر این رستوران این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. تور دبی زمستان 94

 

امکانات هتل القصر مدینات دبی شامل :

تراس، زمین تنیس، استخر سر باز، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته،  عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خدمات گردشگری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل القصر مدینات دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللیدبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشکران تور دبیمی توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشندتور دبی زمستان 94

.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پولمن سیتی سنتر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی یک هتل پنج ستاره لوکس ومجلل می باشد که نام آن برگرفته از پری افسانه عرب است . این هتل در سال 2003 در زمینی به مساحت 40 هکتار در منطقه مدینه جمیرا دبی افتتاح گردید .مالک این هتل مالک هتل هفت ستاره جهان است و هتلداری حرفه ای می باشد که در این هتل نیز از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان استفاده می کند. این هتل مجلل و خیره کننده با امکانات کامل و بی مثال خود اقامتی رویایی را برای گردشگران تور دبی فراهم می آورد. این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.تور دبی زمستان 94

هتل مینا سلام دارای انواع اتاق های مجلل و رو به دریا و خلیج است که کلیه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که به صورت متنوع و برای سلایق مختلف دکوربندی شده اند. فضای بزرگ اتاق ها با دکوراسیون و چشم انداز منحصر به فرد خود اقامتی شاهانه را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.تور دبی زمستان 94

 

 

امکانات هتل مینا سلام دبی :

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن ،  آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل - تهویه، بار، باغ،زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، موج سواری، اسکواش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی ، صرافی،  فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، خدمات تورها ، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز از جمله امکانات این هتل زیبا می باشد .تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مینا سلام دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهردبی، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به دبی مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دبی مال,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مجلس غریفه 

یکی از جاذبه‌های دبی ویکی ازنقاط دیدنی عمارت متحدهاست که سالیانه تعدادی زیادی ازگردشگران تور دبی از مناطق داخل و خارجامارتبه سویش می‌شتابند. «مجلس الغریفه» در انتهای منطقهٔجمیرابه پارک کوچکی می‌رسیم که در سال ۱۹۵۵ بنا شده‌است.تور دبی زمستان 94اینجا در واقعاقامتگاه تابستانیحاکم وقتشیخ راشد بن سعیدآل مکتوم بوده‌است. در آنجا یک ساختمان ساده دو طبقه را مشاهده می‌کنید ساخته شده ازگچ، سیمان ، مرجانبا در و پنجره‌هایی از چوب و ساجطبقه اول این بنا بصورت یک ایوانیا رواقمی‌باشد. در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که با فرش‌ها، بالش‌ها،چراغ های توری،تفنگو قوری‌های قهوهتزئین شده‌است. از تراس پشت بام نیز که مشرف به دریا بوده، برای خوابیدن استفاده می‌شده‌است. شهرداریدبی باغی به این مجموعه افزوده‌است که برای آبیاری آن از کانالهای قدیمیالفلجبهره گرفته می‌شودتور دبی زمستان 94

.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مجلس غریفه,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک ساحلی الممزر

یکی از پارک‌های دبی و یکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربیاست.تور دبی زمستان 94این پارک با مساحتی حدود۱۰۶هکتار در منطقهٔالحمریةبعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دواستخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده‌اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می‌باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی‌آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد.سواحل اینپارکمجهز به سرپناه، اتاق‌های مخصوص تعویض لباس و دوش می‌باشند. افرادنجات غریقنیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. تور دبی زمستان 94کیوسک‌هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج زایرین را وجود دارد.آلاچیق‌هاییمجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می‌شود. هر زایر می‌توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شود. ورودیه:۵درهم (۳۰درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن) ساعات بازدید:۸صبح تا۱۰٫۳۰شب (روزهای تعطیل:۸صبح تا۱۱٫۳۰شب) استخر: بزرگسالان۱۰درهم، کودکان۵درهم (کودکان می‌بایست همراه یک بزگتر باشند) اجاره آلاچیق:۱۵۰تا۲۰۰درهم روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر۸سال) می‌باشدتور دبی زمستان 94

.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی الممزر,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

محله بستکیه دبی

محله‌اي بسيار قديمي و تاريخي در امارت دبی  که يکی از  دیدنی های دبیبه حساب می آید،محل بسکتیه دبی است. بناي اين محله توسط بستکي‌هاي مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال 1890میلادی به بعد صورت گرفته‌است. «محله قديمي بستکيه» در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خيابان فهيدي قرار دارد.محله بستکيه در کنار خور و در جنوب غربي خور دبی قرار دارد. اما منطقه ديره در مقابل محله بستکيه در سمت شمال خور واقع شده‌است.خانه‌هايی با معماري قديمی، کوچه‌هاي باريک و بادگيرهاي مرتفع، نشان از نوع زندگي مردم در دبی قديم دارند. اين بادگيرها فقط جنبه تزئينيی نداشته‌اند. از آنها براي خنک کردن منازل استفاده مي‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله مي‌باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توریستی دبی استفاده نمايد.تور دبی زمستان 94

 


میدان ماهی دبی 

میدان ماهی در مرکز شهر  دبی می باشد که از برترینجاذبه های گردشگری دبیاست و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ وجود دارد. در این میدان شما می توانید برای چنج کردن پولتان از ریال به درهم به صرافی ها مراجعه کنید. اگر به دنبال هتل در حوالی این میدان هستید می توانید هتل کلاریج را انتخاب کنید. که یک هتل سه ستاره نیز می باشد.تور دبی زمستان 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مراکز خرید دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال یکی از مراکز خرید بسیار خوب دبی می باشد که امکان تخفیف را در تمام طول سال به مشتریان خود می دهد . این مرکز انواع مختلفی از : پوشاک ، کیف و کفش ، جواهرات ، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، لوازم منزل ، موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ ، لوازم ورزشی و .. با حدود 1200 برند معروف را شامل می شود که با تخفیف 30 تا 90 درصد به مشترین خود ارائه می دهد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اوتلت مال دبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهر بازی آن به نام چاکی اشاره کرد که لحظات شادی را برای کودکان به وجود می آورد و همچنین رستوران چاکی نیز با ارائه غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی آذر 94 می باشد .

 

مرکز خرید عربین سنتر دبی

مرکز خرید عربین سنتر دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه و دارای 200 غرفه و فروشگاه می باشد . در این غرفه انواع کالاهای مختلف به فروش می رسد و گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند . این مرکز دارای 4 رستوران و 6 کافی شاپ است که بازدیدکنندگان می توانند برای صرف غذا و استراحت به آنجا مراجعه کنند همچنین در این رستوران ها انواع غذاهای عربی و بین المللی ارائه می شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به فضای بازی و سینما و پارکینگ بزرگ آن اشاره کرد که ظرفیت 500 خودرو را دارد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط:

مرکز خرید عربین سنتر دبی

 

مرکز خرید اوتلت مال دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران های خوب دبی

رستوران کاسپین دبی

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی سرو می شود . در این رستوران همچنین انواع نوشیدنی های ایرانی و قهوه نیز سرو می شود . گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و از خوردن غذاهای ایرانی آن لذت ببرند .

رستوران کاسپین دبی

 

فست فود شامیانا دبی

شامیانا اسم یکی از فست فودهای زنجیره ای در دبی می باشد که غذای هندی ارائه میدهد . این غذاها مخلوطی است از برنج ادویه دار و پیاز و سیب زمینی سرخ شده و جوجه های تندوری .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. اصل این غذا برمیگردد به پنجاب که در مرز پاکستان و هند قرار دارد و تشکیل شده از مرغ سرخ یا برشته شده که ابتدا در ماست خوابانده می شود و سپس به آن ادویه تندوری ماسالا اضافه می کنند . ادویه تندوری ماسالا ادویه ای است که از ترکیباتی مانند : سیر ، زنجبیل ، زیره سبز ، فلفل قرمز و گارام ماسالا که خودش ترکیبی است از چند ادویه دیگر تشکیل شده است . گردشگران تور دبی آذر 94 که علاقه مند به غذاهای هندی هستند می توانند از غذاهای این فست فود میل کنند .

 فست فود شامیانا دبی

 

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94

رستوران کاسپین دبی

فست فود شامیانا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مناطق گردشگری دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید برای مسافران تور دبی قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه جبل علی مکانی است که در آن در تور دبی مهر 94 می توانید انواع امکانات تفریحی را در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل سه ستاره دیره تاون دبی Dubai Deira Town Hotel هتل مجهزی است که می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که در تور دبی به قصد کار و یا گردش به دبی سفر کرده اند. محل قرار گرفتن هتل در قلب دیره و در مکانی است که امکان تردد مسافران تور دبی را به مراکز مهم شهر آسان کرده است. مثلا از هتل دیره تاون با 10 دقیقه پیاده روی به بازار می رسید. وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو اتحادیه نیز در فاصله 1 کیلومتری آن قرار دارد. در ضمن 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و 20 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی فاصله گرفته است. برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا، مراکز خرید و فرودگاه، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است. پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد. محیط هتل همیشه پاکیزه و تمیز بوده و از طراحی کلاسیک بهره برده است.

 

 

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برای گردشگران تور دبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برای مسافران تور دبی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافران تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

 

 

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا شما هم در تور دبی از اقامتی دلنشین لذت ببرند و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

هتل Riviera ریویرا دبی یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های منطقه دیره دبی محسوب میشود  و به مناطق توریستی دبی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی به این هتل شده است.هتل ریویرا  در دبی مشرف به نهر دبی است  و یک محل اقامت عالی برای گردشگران تور دبی و تجار است.از لحاظ دسترسی به مراکز مهم شهر نزدیک بوده و تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 7 کیلومتر و تا بازار طلا پیاده 10 دقیقه فاصله دارد .هتل ریویرا دیره  دبی از 109 اتاق تشکیل شده که دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز شهر یا نهر دبی است و با مبلمانی مدرن تزیین شده که مجهز به کامل ترین امکانات است . کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان تور دبی آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. مهمانان تور دبی میتوانند به دور از سر و صدا و هیاهو شهر در اتاق های تمیز  و مجهز به استراحت بپردازند.

 

 

 

 

هتل چهار ستاره آواری دبی Dubai Avari Hotel به دلیل نزدیکی به میدان ساعت دبی و موقعیتی مناسب , دسترسی خوبی به اماکن مختلف دارد. اتاقها تمیز و مرتب و سرویس دهی این هتل برای گردشگران تور دبی نیز مطلوب است. دو نکته جالب این هتل داشتن کتاب ووچر با تخفیف های فراوان در اتاقها و مجهز بودن اتاقها به سیستم مرکزی میباشد که مسافران تور دبی به رایگان و با کیبوردی که در اختیار دارند میتوانند دسترسی به اینترنت و موسیقی های مختلف از طریق تلویزیون داشته باشند. بسیاری از مراکز تجاری و توریستی شهر نیز در مجاورت و نزدیکی این هتل با شکوه قرار دارند . سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی است که در هتل آواری به گردشگران تور دبی ارائه می شود تا از اقامت خود هر چه بیشتر لذت ببرند . این هتل از استاندارد های هتلداری و اصول بهداشتی نیز بهره برده و دارای رتبه ای ارزشمند در میان هتل های 4 ستاره دبی می باشد . کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی نیز در خدمت میهمانان تور دبی پاییز 94 قرار می گیرد.


 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانا سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوعی را برای سرو مسافران گردشگران تور دبی پاییز 94 ميکند.

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و... مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره آونیو دبی در خیابان رقه بنا شده و در مجموع از 133 اتاق تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس میهمانان می ابشد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده برای گردشگران تور دبی مهر 94 است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و... مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند .

 


هتل 4 ستاره امارات گرند دبی در اتوبان شیخ زائد دبي بنا شده است. این هتل در مجموع از 409 تشکیل شده که همگی مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور دبی پاییز 94 ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان تور دبی مهر 94 در نظر گرفته شده است.

 

 امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی

هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی در شهر دیره دبی بنا شده است. این هتل شامل اتاقهای استاندارد، دلوکس و 27 سوئیت برای مسافران  تور دبی مهر 94 می باشد.  این هتل 10 دقیقه، با ماشین، تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز تجاری شهر فاصله دارد و به دریا نزدیک است. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان نیز به میهمانان تور دبی پاییز 94 ارایه می شود.

_کنتینیتال.jpg

امکانات هتل رامادا کنتینینتال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، امکانات باربیکیو، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...مسافران دبی می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند

 


هتل 4 ستاره رامی رویال دبی

هتل 4 ستاره رامی رویال دبی در مجاورت مرکز تجارت جهانی، خیابان شیخ زیاد و مناطق ساحلی و تجاری شهر دبی قرار دارد. این هتل در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. رستوران هتل در روی پشت بام قرار دارد. باشگاه شبانه اروپایی که در طبقه 4 هتل قرار دارد تفریحات زنده برای مهمانان تور دبی برگزار می کند.

 

_رویال.jpg

 

امکانات هتل رامی رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات خانه داری، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، بیلیارد، سونا، ماساژ، استخر روباز و...

 


هتل 5 ستاره سوفیتل دبی جمیرا بیچ در شهر جدید دبی و در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 438 اتاق تشکیل شده است. مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دبی و منطقه آزاد Jebel Ali  به صورت سواره 7 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر است. از امکانات دیگر هتل پارکینگ رایگان برای مسافران  تور دبی پاییز 94  می باشد. دریای خلیج فارس روبروی این هتل قرار گرفته است.مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته

_سوفیتل_دبی.jpg

امکانات هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سونا، استخر روباز، سرویس نگهداری از کودکان و...



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و ... را دارد . گردشگران تور دبی در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

گردشگران تور دبی مهر94 می توانند از تماشای این خانه لذت ببرند .


موزه دبی :

یکی از مکانهای دیدنی و جذاب دبی موزه دبی است .این موزه در قلعه ی الفهیدی که در سال 1800 میلادی تاسیس گردید واقع شده است و از بناهای تاریخی دبیاست .در قدیم این مکان به عنوان قلعه برای دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت. و در زمانهای دیگر مرکز پادشاهان زندان و حکومت دبی بود.این قلعه از صدف مرجان نیز بنا شده است و سقف این قلعه از گل، ساقه برگ درخت نخل وگچ ساخته شده است.درب ورودی این قلعه از میخکهای آهنی ساخته شده . و جنگهای آن زمان از در و دیوارهای خراشیده نمایان است.در هنگام ورود میتوانید عکسهای هوایی،نقشه های قدیمی خلیج فارس از سال شصت تا هشتاد میلادی مشاهده نمایید.ابزارهای موسیقی این موزه ی تاریخی چنگ،طبل، فلوت و نی است که از پوست بز تشکیل شده است.و همچنین ابزار جنگی آن زمان از قبیل زره ، نیزه، شمشیر، پیکانها،تپانچه در این موزه نمایش داده می شود. گردشگران تور دبی با تهیه بیلیط می توانند از این موزه دیدن فرمایند .

                                                           مسافران تور دبی پاییز 94  که تاریخ علاقه مند می باشند می توانند از تماشای این موزه لذت ببرند .

 

        


 

آبنمای دبی

آبنماهای زیبا دبی در مجاور دبی مال و در دریاچه ی برج خلیفه واقع شده است . سرمایه گذاری این آبنماها 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار است . این آبنماهای زیبا در 25 رنگ مختلف و 6600 چراغ استو ارتفاع پرتاب این آبها تا 150 متر است و طول این آبنماها بیش از 200 مترمی باشد . گردشگران تور دبی می توانند از تماشا رقص آب موزیکال این آبنما لذت ببرند .

 همچنین مسافران تور دبی مهر94 می توانند با اقامت در هتل های نزدیک این آبنما به راحتی شاهد این رقص آب شوند .


کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پاییز 94پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 


پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه برای مسافران تور دبی مهر94 است و از بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که گردشگران تور دبی پاییز 94 می توانند بر روی آب آن شناور بمانند. در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی برای گردشگران تور دبی درست کرده اند .باغ این پارک بسیار سر سبز با درختانی زیبا مزین شده است.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر قابل استفاده برای گردشگران تور دبی نیز می باشد . لازم یه ذکر است هزينه‌ ورودي این پارک برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. از امکانات این پارک پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد . 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد. بلیط دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج می باشد که مدیریت آن را مسلمانان هندی بر عهده دارند و از این جهت مورد توجه برخی از خانواده های متدین در تور دبی  می باشد. هتل تاج پالاس در دبی هتلی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده است که ازاین حیث و نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی منحصر بفرد می باشد.اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است . سوئیت آپارتمانهای هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد. هتل زبیا و مجلل تاج پالاس برای رفاه حال مسافرین تور دبی مرداد 94 همه روزه سرویسهای منظمی را به مقصد سواحل خلیج فارس و بازار های دبی و نمایشگاهای دبی گسیل می دارد.فاصله مکان هتل تاج پالاس دبی تا فرودگاه بین المللی دبی پانزده دقیقه است .

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج پالاس دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سامایا دیره هتلی ۵ ستاره در دبی است که در منطقه ی دیره واقع شده و به مراکز تجاری متعددی نظیر مرکز بین المللی پول دوبی، بازارهای سنتی، بازارهای خرید مدرن نزدیک می باشد.این هتل به طور کلی در نزدیکی مراکز اداری مهم و مراکز تجاری قرار گرفته است. از ویژگی های مهم هتل سامایا برای مسافران تور دبی این است که مشرف به آبنمای مشهور دبی می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی چند دقیقه بیشتر نیست و این از جمله امتیازات هتل می باشد.هتل سامایا از نظر خدمات و امکانات در رتبه ی خوبی واقع شده است. در تور دبی تابستان 94 در این هتل می توانید از سالن ضیافت و جشن برای برگزاری مراسمات خود استفاده کنید. در هتل رستوران هایی دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در منوی آنها مشاهده کنید.همچنین اثاثیه های اتاق مدرن هستند و به امکاناتی از قبیل حمام مرمری , لباسشویی , اتوکشی , خشکشویی مجهز هستند.

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سامایا دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

در قلب دبی کافی شاپ یخی معروف دبی اولین کافی شاپ مدرن در منطقه است که در دمای زیر صفر و از یخ ساخته شده است در حالی که هوای بیرون حدود 40 درجه بالای صفر است . میز و صندلی ها از یخ بوده و روی آنها پوست مخصوص انداخته شده تا مشتریان یخ نزنند.پیش از ورود، به مشتریان در تور دبی  لباس‌های مخصوص داده می‌شود تا سرما نخورند و از محیط لذت ببرند. کافی شاپ برای 40 نفر ساخته شده و در طول روز حدود 100 مشتری دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی در دبی ,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک خور دبی بزرگترین زمین سبز رنگ پایین شهر دبی به مساحت ۹۰ هکتار می باشد. پارک خور پیاده روهایی به طول ۵/۲ کیلومتر در کنار نهر دبی، باغی طبیعی، گل های آرایش شده و مکان هایی برای استراحت های خانوادگی و پیک نیک های آخر هفته را در اختیار مسافرین تور دبی قرار می دهد.  برای دیدن زیبایی های این منطقه استفاده از تراموای برقی موجود می باشد.برای پخت غذاهای کباب شده مکان های مشخصی در پارک در نظر گرفته شده است. بیش از ۳۰۰ نوع گیاه در این پارک وجود دارد که در تور دبی شهریور 94 می توانید با استفاده از قطارهای کوچک و  یا پیاده از میان آنها عبور کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک خور در دبی ,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

یکی دیگر از جذابیت های غیر طبیعی دبی اتوبوس شگفت انگیز است که مهمانان و بازدیدکنندگان تور دبی با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک آن ایجاد می شود و در خور دبی مورد استفاده قرار می گیرد و به اتوبوس آبی تبدیل میشود میتوانید سفری مهیج روی رودخانه ی دبی را در تور دبی مرداد 94 تجربه کنید.داخل اتوبوس شگفت انگیز دبی به امکانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز دراتوبوس تفریحی دبی تعبيه گرديده است.قیمت اتوبوس شگفت انگیز دبی زیاد نیست و بهتر است قبل از سفر بلیط تور اتوبوس شگفت انگیز دبی را تهیه کنید. مسیر حرکت این اتوبوس معمولاً از دهکده‌هاي باديه‌نشين و مزارع پروش شتر در صحرا و ميان تپه‌هاي شني با رنگ‌ها و ارتفاعات مختلف مي‌گذرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اتوبوس شگفت انگیز در دبی ,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فیر مونت دبی

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی ماه رمضان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

 

 

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز تور دبی تابستان 94 سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل مارکوپولو دبی

 تور دبی هتل مارکوپلو

هتل مارکوپولو از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

تور دبی هتل مارکوپلو

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی ویژه عید فطر 94 که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

تور دبی هتل مارکوپلو

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و... می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز تور دبی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

 

تور دبی هتل مارکوپلو

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

تور دبی هتل مارکوپلو

 

 

 

هتل بوتیک کورال اورینتال دبی

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

هتل بوتیک کورال اورینتال در منطقه دیره دبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار طلا و ادویه جات قرار دارد و تنها چند قدم از این بازارها فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند و مسافران تور دبی تعطیلات تیر 94 با اقامت در این هتل می تواند در کمال آرامش استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

از دیگر مزیت های این هتل آن است که تنها ده دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد و ایستگاه اتوبوس درست در کنار هتل قرار دارد و گردشگران عزیز به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

رستوران آل نفورا این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 که در این هتل اقامت دارند , می باشد. مهمانان عزیز می توانند با نوش جان کردن انواع اسنک ها و خوراک های لذیذ این رستوران نهایت لذت را ببرند. همچنین می توانند غای دلخواه خود را انتخاب کنند و آن را سفارش دهند و از میل کردن آن لذت ببرند.

تور دبی هتل بوتیک کورال اورینتال

 

 

 

هتل تاورز روتانا دبی

تور دبی هتل تاورز روتانا

هتل 4 ستاره تاورز روتانا در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است که بسیار لوکس و زیبا می باشد. این هتل در کنار برج الخلیفه می باشد و منظره زیبایی از این برج را به نمایش می گذارد که باعث جلب توجه بسیاری از توریست ها و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می شود. موقعیت مکانی این هتل برای مدیران و تجاری که برای دیدن نمایشگاه های دبی به این کشور سفر می کنند بسیار خوب و مناسب است. هتل تاورز روتانا متشکل از 360 اتاق است که بسیار زیبا لوکس و تمیز می باشند. اتاق های این هتل دارای مبلمانی زیبا , تلویزیون ال سی دی , حمام , صندوق , اینترنت که هر ساعت با پرداخت سی درهم شارژ می شود و... می باشد. اتاق هایی که در طبقات بالای هتل هستند منظره فوق العاده ای را از دبی برای مهمانان و مسافران عزیز تور دبی تیر 94 که در این هتل اقامت دارند فراهم می آورد. صبحانه نهار و شام در رستوران این هتل به صورت بوفه می باشد و مهمانان هر آنچه را که میخواهند می توانند نوش جان کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز که در پشت بام آن قرار دارد و دارای منظره زیبایی از بلوار جمیرا می باشد , سونا , جکوزی , باشگاه بدنسازی و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی تیر 94 می توانند با اقامت در اینن هتل از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاورز روتانا

 

تور دبی هتل تاورز روتانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سنت جورج دبی

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 

 

 

هتل آستوریا دبی

 

تور دبی هتل آستوریا

هتل آستوریا دبی از هتل های 3 ستاره شهر توریستی دبی می باشد که مشکل از 108 اتاق است. اتاق های این هتل بسیار تمییز و پاکیزه است و مسافران تور دبی ویژه عید فطر 94 با اقامت در این هتل می توانند با خیالی آسوده به استراحت بپردازند. یکی از امکانات این هتل داشتن صرافی داخل آن می باشد که باعث افزایش آسایش و راحتی مهمانان هتل شده است. این هتل بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل آستوریا می توان به استخر روباز , لابی , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل آستوریا

 

 

 

هتل رگال پلازا دبی

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 7 طبقه است. این هتل دارای امکانات متنوعی می باشد که مسافران تور دبی می تواندن با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند. این هتل تنها هفده کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و در 3.5 کیلومتری سیتی سنتر دیره واقع شده است.

تور دبی هتل رگال پلازا

 

تور دبی هتل رگال پلازا

هتل رگال پلازا دارای سه نوع رستوران است که غذاهای بسیار لذیذ و بین المللی را سرو می کنند. این هتل متشکل از 87 اتاق است که دارای اینترنت , حمام , سیستم تهویه و... می باشند. مسافران تور دبی ویژه عید فطر 94 با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور دبی هتل رگال پلازا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارک آبی آتلانتیس دبی

 تور دبی پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی در نزدیکی هتل 5 ستاره آتلانتیس قرار گرفته است. این پارک آبی بسیار بزرگ و زیبا می باشد و دارای مساحتی به وسعت 169974 مترمربع است. همچنین در این پارک تفریحات زیاد , بی نظیر و پرهیجانی وجود دارد. در این پارک تونل های شیشه ای که دارای کوسه می باشند , حوضچه های مواج برای تیوپ سواری , سرسره های آبی بلند , فواره هایی زیبا , آکواریوم هایی با ماهی های زینتی که تا به حال ندیده اید و... وجود دارد. علاوه بر این همه اینها در پارک آتلانتیس منطقه ای برای شنا و بازی با دلفین ها و زمین بازی و محلی برای شنای کودکان شما گردشگران عزیز تور دبی تابستان 94 نیز وجود دارد. آن دسته از گردشگرانی که دنبال هیجان هستند می توانند در مسیرهای سیلابی با شیب زیاد شنا کنند و از تفریح خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

لازم به ذکر است که افرادی که اقامت در هتل آتلانتیس را انتخاب کرده اند می توانند به راحتی و بدون پرداخت ورودیه به ساحل این پارک بروند اما برای سایر گردشگران تور دبی مبلغ ورودیه برای بزرگسالان 250 درهم و برای کودکان بسته به سن آن ها 160 الی 200 درهم می باشد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات تیر 94 اگر قصد دارید که به این پارک آبی بروید حتما به سالن ماساژ ان بروید و سری هم به استخر دلفین و کلاب تنیس آن بزنید قطعا سفر شما را لذت بخش تر خواهد کرد و اگر فرزندی دارید او را به کلاب کودکان ببرید تا تمام انرژی او تخلیه شود و از تفریح خود نهایت لذت را ببرد.

تور دبی پارک آبی آتلانتیس

 

 

 

پارک آبی وادی وحشت دبی

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی تابستان 94 که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی تیر 94 هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی ویژه عید فطر 94 خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین پارک های دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل کرون پلازا دبی

هتل 5 ستاره کرون پلازا دبی در خیابان شیخ زائد بنا شده است. مرکز تجارت جهانی و مرکزهمایشات بین المللی شهر روبروی این هتل قرار دارد. هتل کرون پلازا به جاذبه های گردشگری دبی مانند تفرجگاه امارات، Ski Dubai، ساحل Jumeirah ، برج العرب و برج خلیفه نزدیک می باشد. فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

 

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

دستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، کرایه اتومبیل، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، اسکواش، سونا، ماساژ، استخر روباز، سرویس نگهداری کودکان و...

 

 

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

لابی هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

اتاق هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

اتاق هتل کرون پلازا دبی


 

هتل کرون پلازا دبی

اتاق هتل کرون پلازا دبی


 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

هتل 5 ستاره سوفیتل دبی جمیرا بیچ در شهر جدید دبی و در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 438 اتاق تشکیل شده است. مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد Jebel Ali  به صورت سواره 7 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر است. از امکانات دیگر هتل پارکینگ رایگان می باشد. دریای خلیج فارس روبروی این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سونا، استخر روباز، سرویس نگهداری از کودکان و...

 

 

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ


 

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

لابی هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ


 

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ


 

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

اتاق هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ


 

هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ

اتاق هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ


 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل زعبیل سرای دبی

هتل 5 ستاره زعبیل سرای دبی در منطقه پالم جمیرا بنا شده است. این هتل 6 طبقه از 405 اتاق و سوییت تشکیل شده که همه آن ها رو به دریا  است. فاصله هتل زعبیل سرای تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 45 دقیقه می باشد. کلیه اتاقهای این هتل دارای گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت و همچنین جکوزی است.

 

امکانات هتل زعبیل سرای دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بیزینس سنتر، سالن آرایشگاه،2  سالن و رستوران، زمین تنیس، استخر روباز، جکوزی، استخر کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات ماهیگیری و غواصی، 3 سونا، 12 اتاق استراحت، 8 اتاق آب درمانی، 8  spa در حیاط، صبحانه در اتاق، ساحل اختصاصی، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه رفت و برگشت و...

 

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی


 

هتل زعبیل سرای دبی

لابی هتل زعبیل سرای دبی


 

هتل زعبیل سرای دبی

رستوران هتل زعبیل سرای دبی


 

هتل زعبیل سرای دبی

اتاق هتل زعبیل سرای دبی


 

هتل زعبیل سرای دبی

اتاق هتل زعبیل سرای دبی

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل زعبیل سرای دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد