هتل های کیش
نوشته شده توسط : mary

هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در میدان ساحل جزیره و رو به روی بازار ونوس قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع بنا شده است و در سال 1393 بازسازی شده است. هتل در دو طبقه بنا شده است و دارای 50 اتاق دو تا چهار تخته است و برای مسافران تور لحظه آخری کیش پاییز 96 دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس فرنگی،‌ اینترنت و صندوق امانات است. رستوران این هتل با نوع منوی انتخابی و ظرفیت 100 نفر غذاهای ایرانی را به مهمانان ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، تاکسی سرویس و ... است.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا کیش در نزدیکی خیابان حافظ جزیره بنا شده است. هتل در سال 87 افتتاح و در سال 94 دوباره سازی شد. هتل گاردنیا در 4 طبقه بنا شده و دارای سه فاز ویلایی، سوئیت و هتلی است. هتل دارای 58 واحد اقامتی شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، سوئیت و ویلا است که دارای امکانات مینی بار، یخچال، تلویزیون، حمام با سشوار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلفن است. رستوران اصلی هتل با نام نخل در طبقه منفی یک قرار دارد و یک رستوران و سفره خانه سنتی نیز در محوطه باز هتل از مهمانان تور لحظه آخری کیش نوروز 97 پذیرایی می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته، سالن بیلیارد، اجاره دوچرخه و اسکوتر، استقبال فرودگاهی رایگان، سرویس بازار رایگان، فضای سبز، روم سرویس، خدمات بیدار باش و اجاره ماشین اشاره کرد.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

 


هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش در میدان امیرکبیر و بلوار دریا قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و در نزدیکی بازارهایی نظیر پردیس 1 و 2 و هم چنین در نزدیکی مکان های تفریحی قرار دارد. هتل در سال 1377 ساخته و در سال 1395 بازسازی شد. این هتل در دو طبقه ساخته شده و 38 اتاق دارد که امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال ای دی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صبحانه و قفل درب کارتی را به مهمانان تور لحظه آخری کیش ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه 8 دقیقه است و مسافران می توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان استفاده کنند. کارکنان مجرب و آموزش دیده هتل تمام اهتمام خود را برای خدمت رسانی به مسافران تور لحظه آخری کیش شهریور 96 می گذارند. هتل دارای امکانات دیگری نظیر جکوزی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، پارکینگ رایگان، تلفن و تاکسی سرویس است.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش





:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 28065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: