هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : mary

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویلمیتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می توانید از آنها بهره مند شوید.

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس

این هتل مجلل و تفریحیدر مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لاراآنتالیاقرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکسمدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکسدر قسمت شرقی آنتالیاو در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاهاین شهر قرار گرفته است. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهرآنتالیابرويد.

 

 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارااز هتل های 5 ستارهآنتالیامی باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تیر 94 می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارابگذرانند. این هتل تا مرکز شهر12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: