هتل های ارزان کیش
نوشته شده توسط : mary

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان یکی از بهترین و معروفترین هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل مقرون به دارای امکاناتی ویژه و خدمات رسانی عالی می باشد.این هتل خارج از محدوده اصلی جزیره واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 8 دقیقه می باشد.از دیگر امکانات این هتل :رستوران ،لابی،تاکسی سرویس،لابی و ... می توان اشاره نمود.همچنان اگر نزدیک بودن هتل به مراکز و اماکن تفریحی برایتان حائز اهمیت است لازم است بدانید که فاصله بسیار زیاد می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و نهایت آرامش و در محیطی بی سرو صدا کنار عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک یکی از بهترین و معروفترین هتل های تک ستاره جزیره کیش واقع در بلوار دریا می باشد.امکانات و خدمات رفاهی اتاق های این هتل تلویزیون ،یخچال،تهویه مطبوع و سرویس ایرانی می باشد.مسافران تور کیش هتل شایان شهریور 96 می توانندر به اسکله تفریحی و پارک دلفین ها که در نزدیکی هتل است رفته و اوقات خوبی را کنار عزیزانتان سپری کنید.از دیگر امکانات هتل:رستوران و کافیشاپ و لابی و .... را می توان نام برد.

هتل قاصدک کیش


هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد.این هتل در خیابان سنائی واقع شده است.این هتل امکاناتی نظیر یخچال،تلویزیون،تهویه مطبوع ، رستوران، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را به مسافران تور کیش هتل شایان پاییز 96 خود ارئه می دهد.رستوران هتل آماده پذیرایی انواع غذاهای بسیار لذیذ و خوش طعم  می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 5 دقیقه می باشد.همچنین این هتل دارای دو کافیشاپ بسیار دنج می باشد که شما مسافران تور کیش می توانید لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش


هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های  ساحلی 2 ستاره جزیره کیش می باشد.رستوران میرمهنا در نزدیکی هتل واقع شده است و شما مسافران تور کیش می توانید بعد از کمی استراحت و دوچرخه سواری در این رستوران انواع غذاهای مورد علاقه خود را نوش جان نمایید.فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.امکاناتی ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی، رستوران ،گاوصندوق را به مسافران تور کیش هتل شایان نوروز 97 خود ارئه می دهد.

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: