هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : mary

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد و با مساحتی 15 هزار متر مربع در میدان امیر کبیر واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 7 دقیقه می باشد.این هتل دارای 4 رستوران بسیار معروف از قبیل کوه نور که یکی از مجلل ترین رستوران های جزیره کیش می باشد.رستوران کولیزه و رستوران چینی دورین و رستوران دلفین از دیگر رستوران های این هتل می باشد.از دیگر امکانات این هتل:سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، پارک کودکان، بیلیارد و فوتبال دستی، سالن بدنسازی، آرایشگاه زنانه، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، سالن اجتماعات و... اشاره کرد.با تور کیش هتل شایان شهریور 96 همراه شوید و در این هتل بسیار دنج لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 2 ستاره می باشد که در زمینی به مساحت 6500 و در سال 1369 افتتاح گردیده است.امکاناتی که این هتل به مهمانان تور کیش خود ارائه می دهد: یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت و ... 

فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا دریا 20 دقیقه می باشد.رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی می باشد.با تور کیش هتل شایان پاییز 96 همراه شوید و در این هتل 2 ستاره لحظات رویایی و خاطره انگیزی را تجربه نمایید.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های تک ستاره جزیره کیش می باشد و در بلوار خاتم الانبیا واقع می باشد.لابی،رستوران،کافیشاپ،لاندری، صبحانه و ... از امکانتی است که این هتل به مهمانان تور کیش هتل شایان مهر 96 خود ارائه می دهد.این هتل به دلیلی دوری از امکان تفریحی و مراکز خرید کمی مشکل است به همین خاطر می توان از تاکسی استفاده کنند.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو یکی از بهترین و معروفترین هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در زمینی به مساحت 3400 در انتهای بلوار دریا واقع می باشد.این هتل دارای 128 اتاق بسیار دنج و لوکس می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه می باشد.یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ امکاناتی است که این هتل به مسافران تور کیش هتل شایان نوروز 97 خود ارائه می دهد.

هتل عالی قاپو کیش





:: برچسب‌ها: آفر هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل هلی خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: