دیدنی های چین
نوشته شده توسط : mary

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار تور چین تیر 95 است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی بهچین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. تور چین نوروز 96 این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالیچین درآمد. تور چین تابستان 95 امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی تور چین شهریور 95 و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. 

دیوار چین

 

دیوار چین

 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن نرخ تور لحظه آخری چین امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص تور چین نوروز 96 می باشد.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. تور چین تابستان 95

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه تور چین مرداد 95 برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد.

شهر ممنوعه چین





:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: