هتل های دبی
نوشته شده توسط : mary

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و مسافران تور دبی نوروز 95 به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 


هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

 

 

 

هتل آرجان بای روتانا در مدیا سیتی دبی واقع شده و دارای 167 آپارتمان و سویت می باشد که به زیبایی دکوربندی شده اند و چشم انداز آپارتمان های طبقات بالایی آن پالم جمیرا است. سویت ها به سبک معماری مراکشی هستند و امکانات بالکن، تلویزیون، میز و صندلی و آشپزخانه ای مجهز به توستر، گاز، پخچال، ماکروفر، لباسشویی و ... دارند. هتل دو رستوران و یک اسنک بار در کنار استخر دارد که در رستوران های آن صبحانه، ناهار، شام سرو می شود . هتل آرجان برای کودکان استخر جداگانه دارد و نگهداری از کودکان را نیز انجام می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 25 کیلومتر و تا مرکز مالی 15 کیلومتر است. از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل می توان به مراکز خرید مهم شهر، باشگاه گلف، دبی مارینا و منطقه JBR  اشاره کرد. وای فای در اتاق ها موجود است و هزینه آن 25 درهم برای هر ساعت و 95 درهم برای 24 ساعت می باشد. مسافران تور دبی زمستان 94می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت راحتی داشته باشند.

 

آدرس: Al Sufouh Road, P O Box 502828, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی

 

استخر سر باز (رایگان )، تراس، مرکز بیزنس (رایگان ) روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس (رایگان) ، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای(با هزینه) ، روزنامه (رایگان)، مغازه، آسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ رایگان.

 

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

 

 اتاق هتل آرجان بای روتانا دبی

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

 

آشپزخانه هتل آرجان بای روتانا دبی

 





:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: